Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorCastro Martínez, Alfonso
dc.contributor.authorArcay Varela, Bernardino
dc.contributor.authorBóveda Álvarez, María del Carmen
dc.date.accessioned2019-04-23T07:20:55Z
dc.date.available2019-04-23T07:20:55Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationCastro Martínez, Alfonso; Arcay Varela, Bernardino; Bóveda Álvarez, María del Carmen (2019): Estudo de idoneidade de diferentes linguaxes de programación na aprendizaxe en Programación do Grao de Enxeñaría Informática. Póster presentado en III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. (pág. 481-482).En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/22702
dc.description.abstract[Resumo] A materia de Programación forma parte do módulo de formación básica do Grao en Informática, o obxectivo desta materia é ensinar ao alumno a crear modelos computacionais de problemas do mundo real, a realización desta labor faise empregando unha linguaxe de programación. A linguaxe de programación empregada na materia para ensinar os alumnos é un elemento fundamental e crítico, xa que dependendo das súas características vai ser máis doado ou complicado acadar as competencias para o alumno: detección de erros, escritura dos programas, entorno de desenvolvemento (IDE), ... Unha mostra disto é que se emprega a mesma linguaxe desde a creación da Facultade de Informática (FIC). Está non é un tarefa trivial debido a que non tódalas linguaxes están deseñadas seguindo o mesmo paradigma de programación, algunhas son case experimentais mentres outras son de uso case exclusivamente comercial, hai linguaxes que non teñen compilador “propio”, ... Neste traballo se presentan o resultado da análise de diferentes linguaxes que compren coas características necesarias, como se indicou anteriormente, para o seu uso na docencia da materia, valorando a súa idoneidade nas características máis importantes desde un punto de vista docente. As linguaxes que observouse que as cumprían foron: C/C++, C#, Python, Java, Ada, Go, Dart, Pascal, Fortran, Haskell, Scala, Nim, D e Kotlin.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Cufiees_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjectLinguaxes de programaciónes_ES
dc.subjectDocencia en graoes_ES
dc.subjectRecursos tecnolóxicos na aprendizaxees_ES
dc.subjectMelloras docenteses_ES
dc.titleEstudo de idoneidade de diferentes linguaxes de programación na aprendizaxe en Programación do Grao de Enxeñaría Informáticaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage481es_ES
UDC.endPage482es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem