Unha experiencia de aprendizaxe e servizo para fomentar a aprendizaxe da Xeometría e a colaboración docente
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/22446
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Unha experiencia de aprendizaxe e servizo para fomentar a aprendizaxe da Xeometría e a colaboración docenteData
2019Cita bibliográfica
Naya Riveiro, M.C.; Segade Pamín, M.E.; Soneira Calvo, C. (2019): Unha experiencia de Aprendizaxe e Servizo para fomentar a aprendizaxe da Xeometría e a colaboración docente. En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 391-400). DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.391
Resumo
[Resumo] A iniciativa que se presenta é unha experiencia de Aprendizaxe e Servizo realizada durante o curso
2017-2018 na materia de Educación Matemática III do terceiro curso do grao en Educación Primaria e
que consistiu no establecemento de redes de cooperación e de colaboración entre o profesorado en
formación e o profesorado en activo. Esta experiencia de Aprendizaxe e Servizo xorde co obxectivo de
fomentar a aprendizaxe da Xeometría e a colaboración docente, para o cal o alumnado da facultade
deseñou, desenvolveu e avaliou nun CEIP dous obradoiros sobre o coñecemento e o manexo de
materiais manipulativos para traballar contidos de Xeometría, orientados á etapa de Educación Primaria,
e que formou parte da avaliación da materia de grao. Entre os resultados que se derivan da realización
do seminario, destacamos o coñecemento da realidade do mundo educativo, a aprendizaxe necesaria
para deseñar e avaliar propostas didácticas e a valoración da importancia da colaboración entre
docentes. [Abstract] In this work we expose a Service Learning activity that was developed in the academic year 2017-2018
in the subject Mathematics Education III of the third course of the Primary Education Degree. This
experience consisted of the establishment of networks of cooperation and collaboration between the
Primary teacher students and the active teaching staff. We pretend to promote the learning of geometry
and teacher collaboration. Specifically, the Primary teacher students designed, developed, and
evaluated, two geometrical workshops, which were given by our students in the Primary School using
manipulative materials in order to study geometry concepts. These activities were part of the Primary
teacher subject evaluation. Among the results that derive from conducting the workshops, we highlight
the knowledge of education’s reality, the knowledge needed to design and evaluate didactic activities,
and the esteem of the importance of collaboration between teachers
Palabras chave
Educación matemática
Educación primaria
Formación docente
Xeometría
Materiais manipulativos
Mathematics education
Primary education
Teacher education
Geometry
Manipulatives
Educación primaria
Formación docente
Xeometría
Materiais manipulativos
Mathematics education
Primary education
Teacher education
Geometry
Manipulatives
Dereitos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España