Activación e dixitalización nas aulas de Matemáticas Financeiras: a revolución de construír o proceso de aprender
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/22434
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Activación e dixitalización nas aulas de Matemáticas Financeiras: a revolución de construír o proceso de aprenderData
2019Cita bibliográfica
De Llano Paz, F.; Martínez Fernández, P. (2019): “Activación” e “dixitalización” nas aulas de Matemáticas Financieiras: A revolución de construír o proceso de aprender. En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 189-198). DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.189
Resumo
[Resumo] O nivel de atención e de asimilación dos conceptos da materia Análise das Operacións Financeiras
impartida na Facultade de Economía e Empresa da UDC non son satisfactorios. A proposta reside nun
cambio metodolóxico a través da combinación da aula invertida, da aprendizaxe baseada en proxectos
(ABPy) e o traballo cooperativo. Búscase unha maior asimilación da materia a través do
desenvolvemento de habilidades metacognitivas derivadas das estratexias das metodoloxías activas
propostas.
O cuadrimestre dividirase en dúas partes: Nas primeiras catro semanas do curso o docente explica e
propón exercicios sobre os conceptos básicos da materia (capital financeiro, tipos de xuro, leis de
capitalización e desconto, concepto de renda e préstamo). Preténdese provocar a participación activa,
motivada e crítica na aula a través do emprego de accións publicitarias (anuncios). Nas seguintes dez
semanas procédese a crear cinco grupos cooperativos. Estes deben: (1) afondar nos conceptos
teórico-prácticos da materia, (2) elaborar un mapa conceptual e exercicios dixitais, ademais de (3) crear
un vídeo didáctico da materia. Cada grupo vai subindo os materias creados ao google classroom, o que
permite o control de actividade. A avaliación establécese por competencias. ¿O cambio? Radical,
apaixoante e motivador. [Abstract] The level of attention and assimilation of the concepts of the subject “Financial Operations Analysis”
taught at Faculty of Economics and Business (UDC) are not satisfactory. The proposal is based on a
methodological change through the combination of the inverted classroom, project-based learning
(ABPy) and cooperative groups. A greater assimilation of the subject is sought through the development
of metacognitive skills derived from the strategies of the proposed active methodologies.
The semester will be divided in two parts: In the first four weeks of the course the teacher explains and
proposes exercises on the basic concepts of the subject (financial capital, interest rates, laws of
capitalization and discount, concept of income and loan). It is intended to provoke active motivated and
critical participation in the classroom through the use of advertising actions (announcements). In the
following ten weeks five cooperative groups are created. These should: (1) deepen in the theoretical and
practical concepts of the subject, (2) elaborate a conceptual map and digital exercises, as well as (3)
create a didactic video of the subject. Each group is raising the subjects created on google classroom,
which allows the control of activity. The evaluation is established by competencies. The change?
Radical, exciting and motivating...
Palabras chave
Aula invertida
ABPy
Grupos cooperativos
Inverted classroom
Cooperative groups
ABPy
Grupos cooperativos
Inverted classroom
Cooperative groups
Dereitos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España