Mostrar o rexistro simple do ítem
A optimización da coordinación de prácticas externas a través dunha APP
dc.contributor.author | Piñeiro-Otero, Teresa | |
dc.date.accessioned | 2019-03-29T12:01:10Z | |
dc.date.available | 2019-03-29T12:01:10Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Piñeiro-Otero, T. (2019): A optimización da coordinación de prácticas externas a través dunha APP. En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 83-96). DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.083 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/22426 | |
dc.description.abstract | [Resumo] A evolución do ensino superior cara a unha apendizaxe baseada en competencias implicou unha importante transformación dos contidos, enfoques, e interaccións educativas. O peso dos criterios de empregabilidade na definición destas competencias tense proxectado nunha maior atención ás prácticas externas nas titulacións. A diversidade de perfís profesionais e a cohabitación de prácticas curriculares e extracurriculares dota de grande complexidade á coordinación de prácticas. Coordinadores e titores teñen que dedicar unha parte importante do seu tempo á organización e xestión de todo o proceso en detrimento dun apoio e seguemento de calidade de estudantes e titores da empresa durante a estadía de prácticas. Nesta liña o obxecto deste texto é o de efectuar unha aproximación ás potencialiades do emprego dunha aplicación de xestión de proxectos na Coordinación de Prácticas. A partir da experiencia do Grao de Comunicación Audiovisual da Universidade da Coruña, afóndase nas melloras do uso desta APP – Asana- para todo o proceso. | es_ES |
dc.description.abstract | [Abstract] The evolution of higher education towards competency-based learning involved a major transformation of educational contents, approaches, and interactions. The weighting of employability criteria in the definition of these competences was projected in a greater attention to external practices in degrees. The diversity of professional profiles and the cohabitation of curricular and extracurricular practices gives great complexity to the coordination of practices. Coordinators and tutors have to dedicate an important part of their time to the organization and management of the whole process to the detriment of a support and follow-up of quality of students and tutors of the company during the internship stay. In this line the object of this text is to make an approximation to the potentialities of the use of a project management application in the Coordination of Practices. Based on the experience of the Degree in Audiovisual Communication of the University of A Coruña, the improvements in the use of this APP - Asana- for the whole process are deepened. | es_ES |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña, Cufie | es_ES |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ | * |
dc.subject | Prácticas externas | es_ES |
dc.subject | APP | es_ES |
dc.subject | Xestión de proxectos | es_ES |
dc.subject | Comunicación audiovisual | es_ES |
dc.subject | Coordinación de prácticas | es_ES |
dc.subject | Internships | es_ES |
dc.subject | Project management | es_ES |
dc.subject | Audiovisual communication | es_ES |
dc.subject | Training in-company support | es_ES |
dc.title | A optimización da coordinación de prácticas externas a través dunha APP | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
UDC.startPage | 83 | es_ES |
UDC.endPage | 96 | es_ES |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.083 |