Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorPiñeiro-Otero, Teresa
dc.date.accessioned2019-03-29T12:01:10Z
dc.date.available2019-03-29T12:01:10Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationPiñeiro-Otero, T. (2019): A optimización da coordinación de prácticas externas a través dunha APP. En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 83-96). DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.083es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/22426
dc.description.abstract[Resumo] A evolución do ensino superior cara a unha apendizaxe baseada en competencias implicou unha importante transformación dos contidos, enfoques, e interaccións educativas. O peso dos criterios de empregabilidade na definición destas competencias tense proxectado nunha maior atención ás prácticas externas nas titulacións. A diversidade de perfís profesionais e a cohabitación de prácticas curriculares e extracurriculares dota de grande complexidade á coordinación de prácticas. Coordinadores e titores teñen que dedicar unha parte importante do seu tempo á organización e xestión de todo o proceso en detrimento dun apoio e seguemento de calidade de estudantes e titores da empresa durante a estadía de prácticas. Nesta liña o obxecto deste texto é o de efectuar unha aproximación ás potencialiades do emprego dunha aplicación de xestión de proxectos na Coordinación de Prácticas. A partir da experiencia do Grao de Comunicación Audiovisual da Universidade da Coruña, afóndase nas melloras do uso desta APP – Asana- para todo o proceso.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] The evolution of higher education towards competency-based learning involved a major transformation of educational contents, approaches, and interactions. The weighting of employability criteria in the definition of these competences was projected in a greater attention to external practices in degrees. The diversity of professional profiles and the cohabitation of curricular and extracurricular practices gives great complexity to the coordination of practices. Coordinators and tutors have to dedicate an important part of their time to the organization and management of the whole process to the detriment of a support and follow-up of quality of students and tutors of the company during the internship stay. In this line the object of this text is to make an approximation to the potentialities of the use of a project management application in the Coordination of Practices. Based on the experience of the Degree in Audiovisual Communication of the University of A Coruña, the improvements in the use of this APP - Asana- for the whole process are deepened.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Cufiees_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjectPrácticas externases_ES
dc.subjectAPPes_ES
dc.subjectXestión de proxectoses_ES
dc.subjectComunicación audiovisuales_ES
dc.subjectCoordinación de prácticases_ES
dc.subjectInternshipses_ES
dc.subjectProject managementes_ES
dc.subjectAudiovisual communicationes_ES
dc.subjectTraining in-company supportes_ES
dc.titleA optimización da coordinación de prácticas externas a través dunha APPes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage83es_ES
UDC.endPage96es_ES
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.083


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem