A optimización da coordinación de prácticas externas a través dunha APP
Ver/Abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/22426
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Colecciones
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
A optimización da coordinación de prácticas externas a través dunha APPAutor(es)
Fecha
2019Cita bibliográfica
Piñeiro-Otero, T. (2019): A optimización da coordinación de prácticas externas a través dunha APP. En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 83-96). DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.083
Resumen
[Resumo] A evolución do ensino superior cara a unha apendizaxe baseada en competencias implicou unha
importante transformación dos contidos, enfoques, e interaccións educativas. O peso dos criterios de
empregabilidade na definición destas competencias tense proxectado nunha maior atención ás prácticas
externas nas titulacións.
A diversidade de perfís profesionais e a cohabitación de prácticas curriculares e extracurriculares dota
de grande complexidade á coordinación de prácticas. Coordinadores e titores teñen que dedicar unha
parte importante do seu tempo á organización e xestión de todo o proceso en detrimento dun apoio e
seguemento de calidade de estudantes e titores da empresa durante a estadía de prácticas.
Nesta liña o obxecto deste texto é o de efectuar unha aproximación ás potencialiades do emprego dunha
aplicación de xestión de proxectos na Coordinación de Prácticas. A partir da experiencia do Grao de
Comunicación Audiovisual da Universidade da Coruña, afóndase nas melloras do uso desta APP –
Asana- para todo o proceso. [Abstract] The evolution of higher education towards competency-based learning involved a major transformation
of educational contents, approaches, and interactions. The weighting of employability criteria in the
definition of these competences was projected in a greater attention to external practices in degrees.
The diversity of professional profiles and the cohabitation of curricular and extracurricular practices
gives great complexity to the coordination of practices. Coordinators and tutors have to dedicate an
important part of their time to the organization and management of the whole process to the detriment of
a support and follow-up of quality of students and tutors of the company during the internship stay.
In this line the object of this text is to make an approximation to the potentialities of the use of a project
management application in the Coordination of Practices. Based on the experience of the Degree in
Audiovisual Communication of the University of A Coruña, the improvements in the use of this APP -
Asana- for the whole process are deepened.
Palabras clave
Prácticas externas
APP
Xestión de proxectos
Comunicación audiovisual
Coordinación de prácticas
Internships
Project management
Audiovisual communication
Training in-company support
APP
Xestión de proxectos
Comunicación audiovisual
Coordinación de prácticas
Internships
Project management
Audiovisual communication
Training in-company support
Derechos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España