Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorLópez-Otero, Paula
dc.contributor.authorValcarce, Daniel
dc.contributor.authorParapar, Javier
dc.contributor.authorBarreiro, Álvaro
dc.date.accessioned2019-03-29T10:01:59Z
dc.date.available2019-03-29T10:01:59Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationLópez-Otero, P.; Valcarce, D.; Parapar, J; Barreiro, A. (2019): Docencia en Sistemas de Acceso á Información: detección de plaxios, emprego de tecnoloxías avanzadas para desenvolvemento software e achegamento da experiencia na industria á aula. En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 41-56). DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.041es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/22421
dc.description.abstract[Resumo] Este artigo presenta as actividades desenvolvidas polo grupo de innovación educativa en Sistemas de Acceso á Información durante o curso 2017/2018. Este grupo, con docencia na Facultade de Informática da Universidade da Coruña, realizou accións en tres liñas de actuación diferentes. A primeira delas, dirixida á mellora da calidade nos métodos de avaliación, consiste no emprego dun protocolo para a detección de plaxios en prácticas de programación. A segunda actividade pretende mellorar a empregabilidade do alumnado e consiste en utilizar unha metodoloxía de aprendizaxe baseada en proxectos xunto cunha serie de ferramentas avanzadas para desenvolvemento software, permitindo recrear a actividade que deberán levar a cabo cando se incorporen ao mundo laboral. Por último, e de cara a aumentar o coñecemento das alternativas profesionais do alumnado, organizáronse unha serie de seminarios e charlas impartidas por profesionais dunha empresa internacional, unha empresa local multidisciplinar e un investigador da contorna académica. A experiencia obtida das diferentes actividades foi satisfactoria e enriquecedora tanto para o alumnado como para o profesorado, que xa baralla melloras de cara aos vindeiros cursos académicos.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] This paper presents the activities performed by the educative innovation group in Information Access Systems during the academic year 2017/2018. This group, with teaching at the Faculty of Informatics of the University of A Coruña, carried out actions addressing three different topics. The first action was designed to improve the quality of the evaluation methods, and consisted in following a protocol for detecting plagiarism in programming exercises. The second activity aimed to improve the employability of the students and consisted in using a methodology based on project-based learning along with a series of advanced tools for software development, which recreated the activity that the students will carry out when they obtain their first job. Lastly, heading towards a better knowledge about the available professional alternatives, a series of seminars and talks were organized, which were performed by professionals from an international company, a local interdisciplinary company, and a researcher from an academic institution. The experience obtained from the different activities was satisfactory for both students and teachers, who are already considering improvements for the next academic yearses_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Cufiees_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjectDetección de plaxioes_ES
dc.subjectFerramentas de desenvolvementoes_ES
dc.subjectAprendixaxe baseada en proxectoses_ES
dc.subjectProfesionais na aulaes_ES
dc.subjectPlagiarism detectiones_ES
dc.subjectDevelopment toolses_ES
dc.subjectProject-based learninges_ES
dc.subjectProfessionals in the classroom.es_ES
dc.titleDocencia en sistemas de acceso á información: detección de plaxios, emprego de tecnoloxías avanzadas para desenvolvemento software e achegamento da experiencia na industria á aulaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage41es_ES
UDC.endPage56es_ES
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.041


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem