Mostrar o rexistro simple do ítem
Docencia en sistemas de acceso á información: detección de plaxios, emprego de tecnoloxías avanzadas para desenvolvemento software e achegamento da experiencia na industria á aula
dc.contributor.author | López-Otero, Paula | |
dc.contributor.author | Valcarce, Daniel | |
dc.contributor.author | Parapar, Javier | |
dc.contributor.author | Barreiro, Álvaro | |
dc.date.accessioned | 2019-03-29T10:01:59Z | |
dc.date.available | 2019-03-29T10:01:59Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | López-Otero, P.; Valcarce, D.; Parapar, J; Barreiro, A. (2019): Docencia en Sistemas de Acceso á Información: detección de plaxios, emprego de tecnoloxías avanzadas para desenvolvemento software e achegamento da experiencia na industria á aula. En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 41-56). DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.041 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/22421 | |
dc.description.abstract | [Resumo] Este artigo presenta as actividades desenvolvidas polo grupo de innovación educativa en Sistemas de Acceso á Información durante o curso 2017/2018. Este grupo, con docencia na Facultade de Informática da Universidade da Coruña, realizou accións en tres liñas de actuación diferentes. A primeira delas, dirixida á mellora da calidade nos métodos de avaliación, consiste no emprego dun protocolo para a detección de plaxios en prácticas de programación. A segunda actividade pretende mellorar a empregabilidade do alumnado e consiste en utilizar unha metodoloxía de aprendizaxe baseada en proxectos xunto cunha serie de ferramentas avanzadas para desenvolvemento software, permitindo recrear a actividade que deberán levar a cabo cando se incorporen ao mundo laboral. Por último, e de cara a aumentar o coñecemento das alternativas profesionais do alumnado, organizáronse unha serie de seminarios e charlas impartidas por profesionais dunha empresa internacional, unha empresa local multidisciplinar e un investigador da contorna académica. A experiencia obtida das diferentes actividades foi satisfactoria e enriquecedora tanto para o alumnado como para o profesorado, que xa baralla melloras de cara aos vindeiros cursos académicos. | es_ES |
dc.description.abstract | [Abstract] This paper presents the activities performed by the educative innovation group in Information Access Systems during the academic year 2017/2018. This group, with teaching at the Faculty of Informatics of the University of A Coruña, carried out actions addressing three different topics. The first action was designed to improve the quality of the evaluation methods, and consisted in following a protocol for detecting plagiarism in programming exercises. The second activity aimed to improve the employability of the students and consisted in using a methodology based on project-based learning along with a series of advanced tools for software development, which recreated the activity that the students will carry out when they obtain their first job. Lastly, heading towards a better knowledge about the available professional alternatives, a series of seminars and talks were organized, which were performed by professionals from an international company, a local interdisciplinary company, and a researcher from an academic institution. The experience obtained from the different activities was satisfactory for both students and teachers, who are already considering improvements for the next academic years | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña, Cufie | es_ES |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ | * |
dc.subject | Detección de plaxio | es_ES |
dc.subject | Ferramentas de desenvolvemento | es_ES |
dc.subject | Aprendixaxe baseada en proxectos | es_ES |
dc.subject | Profesionais na aula | es_ES |
dc.subject | Plagiarism detection | es_ES |
dc.subject | Development tools | es_ES |
dc.subject | Project-based learning | es_ES |
dc.subject | Professionals in the classroom. | es_ES |
dc.title | Docencia en sistemas de acceso á información: detección de plaxios, emprego de tecnoloxías avanzadas para desenvolvemento software e achegamento da experiencia na industria á aula | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
UDC.startPage | 41 | es_ES |
UDC.endPage | 56 | es_ES |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.041 |