Docencia en sistemas de acceso á información: detección de plaxios, emprego de tecnoloxías avanzadas para desenvolvemento software e achegamento da experiencia na industria á aula
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/22421
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Docencia en sistemas de acceso á información: detección de plaxios, emprego de tecnoloxías avanzadas para desenvolvemento software e achegamento da experiencia na industria á aulaData
2019Cita bibliográfica
López-Otero, P.; Valcarce, D.; Parapar, J; Barreiro, A. (2019): Docencia en Sistemas de Acceso á Información: detección de plaxios, emprego de tecnoloxías avanzadas para desenvolvemento software e achegamento da experiencia na industria á aula. En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 41-56). DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.041
Resumo
[Resumo] Este artigo presenta as actividades desenvolvidas polo grupo de innovación educativa en Sistemas de
Acceso á Información durante o curso 2017/2018. Este grupo, con docencia na Facultade de
Informática da Universidade da Coruña, realizou accións en tres liñas de actuación diferentes. A primeira
delas, dirixida á mellora da calidade nos métodos de avaliación, consiste no emprego dun protocolo
para a detección de plaxios en prácticas de programación. A segunda actividade pretende mellorar a
empregabilidade do alumnado e consiste en utilizar unha metodoloxía de aprendizaxe baseada en
proxectos xunto cunha serie de ferramentas avanzadas para desenvolvemento software, permitindo
recrear a actividade que deberán levar a cabo cando se incorporen ao mundo laboral. Por último, e de
cara a aumentar o coñecemento das alternativas profesionais do alumnado, organizáronse unha serie de
seminarios e charlas impartidas por profesionais dunha empresa internacional, unha empresa local
multidisciplinar e un investigador da contorna académica. A experiencia obtida das diferentes
actividades foi satisfactoria e enriquecedora tanto para o alumnado como para o profesorado, que xa
baralla melloras de cara aos vindeiros cursos académicos. [Abstract] This paper presents the activities performed by the educative innovation group in Information Access
Systems during the academic year 2017/2018. This group, with teaching at the Faculty of Informatics of
the University of A Coruña, carried out actions addressing three different topics. The first action was
designed to improve the quality of the evaluation methods, and consisted in following a protocol for
detecting plagiarism in programming exercises. The second activity aimed to improve the employability
of the students and consisted in using a methodology based on project-based learning along with a
series of advanced tools for software development, which recreated the activity that the students will
carry out when they obtain their first job. Lastly, heading towards a better knowledge about the available
professional alternatives, a series of seminars and talks were organized, which were performed by
professionals from an international company, a local interdisciplinary company, and a researcher from
an academic institution. The experience obtained from the different activities was satisfactory for both
students and teachers, who are already considering improvements for the next academic years
Palabras chave
Detección de plaxio
Ferramentas de desenvolvemento
Aprendixaxe baseada en proxectos
Profesionais na aula
Plagiarism detection
Development tools
Project-based learning
Professionals in the classroom.
Ferramentas de desenvolvemento
Aprendixaxe baseada en proxectos
Profesionais na aula
Plagiarism detection
Development tools
Project-based learning
Professionals in the classroom.
Dereitos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España