Listar Xornadas de Innovación Docente (3ª. 2019. A Coruña) por fecha de publicación
Mostrando ítems 1-20 de 54
-
Grupo de Innovación Educativa nos Estudos Ingleses e Irlandeses
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumo] Tanto a área das Humanidades como especificamente os Estudos Ingleses atópanse nun importante momento de transición durante o primeiro cuarto do século XXI. A situación xeopolítica actual, dominada polas tensións ... -
Avaliación 4.0: avaliación cooperativa en metodoloxías con aprendizaxe invertida
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumo] A palabra CAMBIO describe claramente a situación da Educación a todos os niveis (primaria, secundaria e superior) na nosa comunidade e fóra dela, polo que nos preguntamos se estamos preparados para este cambio. ... -
Empty Coruña? Un dispositivo académico transdisciplinar sobre la problemática urbana: reflexiones desde los estudios de Economía y Administración de Empresas
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumen] El curso de verano Empty Coruña nace como resultado de la labor desarrollada por el equipo de trabajo con el mismo nombre formado por un grupo de docentes de distintas facultades de la Universidade da Coruña. ... -
Incorporación de Trabajos Fin de Grado breves en la docencia
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumen] Los autores de esta ponencia participamos de forma activa tanto en la dirección de Trabajos Fin de Grado (TFG) como en los tribunales que los evalúan. Nuestra experiencia nos indica que, en general, los estudiantes ... -
Da Facultade de Economía e Empresa (UDC) á práctica profesional: o TFG baseado en ABPy como ponte académica-formativa experiencial”
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumo] A proposta dun Traballo de Fin de Grao é unha responsabilidade para o docente que o oferta, por canto neste deben integrarse e desenvolverse os contidos formativos do Grao, xunto coas competencias e habilidades ... -
Una experiencia de flipped classroom aplicada a la docencia del dibujo de arquitectura
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumen] La asignatura de Dibujo de Arquitectura agrupa la docencia del dibujo arquitectónico y del dibujo a mano alzada con el fin de introducir lo antes posible al alumnado en ambas vertientes del dibujo. La estructuración ... -
Activación e dixitalización nas aulas de Matemáticas Financeiras: a revolución de construír o proceso de aprender
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumo] O nivel de atención e de asimilación dos conceptos da materia Análise das Operacións Financeiras impartida na Facultade de Economía e Empresa da UDC non son satisfactorios. A proposta reside nun cambio metodolóxico ... -
Evaluación de la asignatura de Fisiología de Sistemas a través del Cuestionario de Incidencias Críticas
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumen] El Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) es el marco de referencia actual sobre el que trabajan las diferentes universidades que pertenecen a la Unión Europea. Dentro de este escenario se pone a disposición ... -
La co-producción de la naturaleza urbana: resultados del I Taller de Naturalezas Híbridas
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumen] El “I Taller de Naturalezas Híbridas” tuvo como objetivo explorar nuevas formas de aprendizaje activo, interdisciplinar y colaborativo en el estudio de temas complejos para el alumnado. En esta edición nos centramos ... -
A educación matemática a prol da responsabilidade social universitaria
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumo] Preséntase unha iniciativa de Aprendizaxe e Servizo desenvolvida durante o curso 2017-2018 na materia Educación Matemática I do 1o. curso do Grao en Educación Primaria. Consta de varias compoñentes: unha refírese ... -
Utilización de screencasts para un aprendizaje activo
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumen] La presente innovación consistió en la elaboración por los estudiantes de screencasts, es decir, vídeos cortos en los que se graba parte o la totalidad de la pantalla del ordenador, acompañados por audios con ... -
Una experiencia en el laboratorio de ciencias para el alumnado del grado de Educación Infantil
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumen] La experiencia que se describe parte de los resultados iniciales del alumnado de esta materia y su relación con las ciencias naturales. Se identificó al inicio del curso cual era la relación del alumnado con las ... -
Turismo: llevar el derecho al día a día
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumen] La asignatura de Derecho del Grado de Turismo de la Universidad de A Coruña es una materia de primer curso de carrera con seis créditos que constituye la única aproximación al ámbito jurídico civil y mercantil ... -
Aprendizaje y servicio en análisis económico de las organizaciones: el caso de una cooperativa de consumo responsable
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumen] Los Proyectos de Aprendizaje y Servicio (ApS) se caracterizan por ser propuestas educativas que combinan procesos de aprendizaje y de servicio comunitario en un proyecto bien articulado, donde los participantes ... -
Proyecto de Innovación Docente en la materia de Estancias Clínicas I del Grado en Enfermería a través de la metodología “Flip Teaching”
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumen] Contextualización: La asignatura Estancias Clínicas I es el primer paso práctico para la inmersión de los alumnos en las técnicas de Enfermería. Actualmente se organiza con presentaciones orales en aula (parte ... -
Réplica adaptada dunha metodoloxía activa desenvolvida na UDC noutras titulacións e Universidades mediante a colaboración entre docentes
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumo] No curso 2016-17, desenvolveuse unha iniciativa de innovación docente na materia de Hidroloxía Aplicada ás Obras Públicas do grao en Enxeñaría de Obras Públicas da UDC. O obxectivo desta materia é asimilar os ... -
El aula como espacio arquitectónico en la docencia 2.0 (II)
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumen] Desde el año 2007 el Grupo de Innovación Educativa en Historia de la Arquitectura (Grupo IALA), a través de la docencia impartida en Introducción a la Arquitectura, ha desarrollado su actividad en la aplicación ... -
Los proyectos prácticos de la Cátedra Inditex-UDC de sostenibilidad como experiencia innovadora en el ámbito de la educación para la sostenibilidad
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumen] La Cátedra Inditex-UDC de Sostenibilidad nace como un espacio de reflexión -formación, investigación y divulgación- en el ámbito de la sostenibilidad, la responsabilidad e innovación social. El objetivo de ... -
Unha experiencia de aprendizaxe e servizo para fomentar a aprendizaxe da Xeometría e a colaboración docente
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumo] A iniciativa que se presenta é unha experiencia de Aprendizaxe e Servizo realizada durante o curso 2017-2018 na materia de Educación Matemática III do terceiro curso do grao en Educación Primaria e que consistiu ... -
Da utopía á realidade: a implementación de varias actividades de aprendizaxe-servizo nunha mesma materia
(Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumo] Os proxectos de Aprendizaxe-Servizo (ApS) poden resultar atractivos para estudantes e profesores polas múltiples oportunidades que ofrecen para a mellora na formación en contidos e a adquisición de competencias ...