Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas del RUC
    • FAQ
    • Derechos de autor
    • Más información en INFOguías UDC
  • Listar 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Fecha de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Ayuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Español 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • AmbientalMENTEsustentable
  • REV - AS - Nº 22, ( (xullo - decembro 2016)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • AmbientalMENTEsustentable
  • REV - AS - Nº 22, ( (xullo - decembro 2016)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Educación social e educación ambiental: análise de propostas ambientais nas carreiras de montaña

Thumbnail
Ver/Abrir
AS_22_2016_art_3.pdf (796.6Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/22337
Atribución-CompartirIgual 3.0 España
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-CompartirIgual 3.0 España
Colecciones
  • REV - AS - Nº 22, ( (xullo - decembro 2016) [6]
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Título
Educación social e educación ambiental: análise de propostas ambientais nas carreiras de montaña
Título(s) alternativo(s)
Social education and environmental education: environmental proposal’s analysis in mountain races
Autor(es)
Villaverde Doval, Javier
Fecha
2016
Cita bibliográfica
Ambientalmente Sustentable, 2016, 22: 36-47. ISSN: 1887-2417
Resumen
[Resumo] A educación social e a educación ambiental perseguen o benestar da sociedade actual e das futuras. O interese deste traballo centrase no impacto do deporte, mais concretamente as carreiras de montaña no medio natural. A metodoloxía seguida no traballo responde á investigación cualitativa a través da análise documental de fontes primarias e secundarias. A motivación deste tema débese o aumento do número de corredores de montaña, o cal ten unha tendencia clara nos últimos anos. EUROPARC-España calcula que cerca de 700.000 persoas corren anualmente por espazos naturais singulares. Analizarase os documentos que regulan este tipo de actividades para identificar propostas de conservación e solucións para o impacto provocado polas carreiras de montaña: Protocolo Medioambiental da FEDME, Manual sobre deporte e medio ambiente do COI, Proposta e accións da Estratexia Nacional sobre Deporte e Sustentabilidade, Propostas de medidas de xestión ambiental para a sustentabilidade das carreiras por montaña en espazos naturais protexidos da UAM e Manual 12 de EUROPARC-España: Guía de boas prácticas para desenvolvemento de carreiras por montaña en espazos naturais protexidos.
 
[Abstract] Social education and environmental education pursue the welfare of today’s society and of the future. The interest of this work focuses on the impact of sport, but specifically mountain races in the natural environment. The methodology followed in the work responds to qualitative research through the documentary analysis of primary and secondary sources. The motivation of this subject is due to the increase in the number of mountain corridors, which has a clear tendency in recent years. EUROPARC-Spain estimates that around 700,000 people run annually by unique natural spaces. The documents that regulate this type of activities will be analyzed to identify conservation proposals and solutions for the impact caused by mountain races:Protocolo Medioambiental da FEDME, Manual sobre deporte e medio ambiente do COI, Proposta e accións da Estratexia Nacional sobre Deporte e Sustentabilidade, Propostas de medidas de xestión ambiental para a sustentabilidade das carreiras por montaña en espazos naturais protexidos da UAM e Manual 12 de EUROPARC-España: Guía de boas prácticas para desenvolvemento de carreiras por montaña en espazos naturais protexidos
 
Palabras clave
Educación social
Protocolo
Carreiras de montaña
Sustentabilidade
Social education
Protocol
Mountain races
Sustainability
 
Derechos
Atribución-CompartirIgual 3.0 España
ISSN
1887-2417

Listar

Todo RUCComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Sugerencias