Search
Now showing items 1-6 of 6
HeriQ: buscando a autoestrada cara a calidade da formación en Interpretación
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)
[Resumo] A interpretación do patrimonio é unha disciplina xove, aplicable en multitude de campos. En 1999, o profesor Thorsten Ludwig inicia unha serie de proxectos, financiados desde Europa, coa finalidade de establecer ...
A horticultura terapéutica como ferramenta para mellorar a calidade de vida das persoas maiores residentes nun centro residencial: O proxecto VIMIHORTA
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)
[Resumo] Trátase dun proxecto de acción socio educativa dirixido a mellorar a calidade de vida das persoas maiores residentes nun centro residencial. Comezamos por unha breve xustificación teórica, na que afondamos na ...
Análise dos centros de interpretação ambiental portugueses
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)
[Resumo] Os Centros de Interpretação Ambiental (CIAm) são estruturas de apoio aos visitantes que tendo diferentes origens, objectivos e formas de funcionamento, usam estratégias de interpretação do património para interligarem ...
Transformando nosso mundo : Agenda 2030 de desenvolvimento sustentável
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)
[Resumo] Agenda 2030 de Desenvolvimento Sustentável
Construindo uma Política Pública estruturante voltada à prevenção de danos e ilícitos ambientais através de processos educadores emancipatórios
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)
[Resumo] O enfrentamento dos problemas ambientais da atualidade demanda o envolvimento cada vez maior do Poder Público e dos demais setores da sociedade na elaboração e implantação de políticas públicas que possam potencializar ...
Traballando cos mestres en formación na educación para a sustentabilidade: O coñecemento e conservación da biodiversidade
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)
[Resumo] O presente traballo describe unha actividade deseñada para integrar temas de educación para a sustentabilidade na formación inicial de docentes de Educación Primaria, a través da inclusión do concepto de biodiversidade ...