Educar para a sostenibilidade nos museos de hoxe: as visitas guiadas no Aquarium Finisterrae

Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/22163
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-CompartirIgual 3.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Educar para a sostenibilidade nos museos de hoxe: as visitas guiadas no Aquarium FinisterraeTítulo(s) alternativo(s)
Education for sistainability in museum today. the guide tours in Aquarium FinisterraeAutor(es)
Data
2014Cita bibliográfica
Ambientalmente Sustentable, 2014, 18: 65-74. ISSN: 1887-2417
Resumo
[Resumo] O Aquarium Finisterrae é un claro exemplo do que se coñece hoxe en día como “novo museo”. A súa interatividade e as súas múltiples actividades, permiten o acceso á toda a cidadanía, co fin de promover a participación e un pensamento crítico fronte ás accións das persoas có medio. Unha das actividades máis demandadas do Aquarium son as visitas guiadas. A partir da análise en primeira persoa e as informacións rescatadas das entrevistas a profesores, a profesionais e a visitantes, darei a coñecer a importancia que ten este museo, así como as vistas guiadas ao mesmo para o público visitante [Abstract] Aquarium Finisterrae is a clear example of what is known today as “new museum”. Its interactivity and its many activities, allow access to all citizens in order to promote the participation and critical thinking ahead to the actions of man with the environment. One of the most sought after are the Aquarium of the guided tours. From the analysis in the first person and the information rescued from interviews with teachers, professionals and visitors, give to know the importance of this museum, as well as the views guided the same for the public visitors
Palabras chave
Medio ambiente
Museos
Visita guiada
Aquarium Finisterrae
Participación
Environment
Museum
Guided visit
Participation
Museos
Visita guiada
Aquarium Finisterrae
Participación
Environment
Museum
Guided visit
Participation
Dereitos
Atribución-CompartirIgual 3.0 España
ISSN
1887-2417