Educar para a sostenibilidade nos museos de hoxe: as visitas guiadas no Aquarium Finisterrae

View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/22163
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-CompartirIgual 3.0 España
Collections
Metadata
Show full item recordTitle
Educar para a sostenibilidade nos museos de hoxe: as visitas guiadas no Aquarium FinisterraeAlternative Title(s)
Education for sistainability in museum today. the guide tours in Aquarium FinisterraeAuthor(s)
Date
2014Citation
Ambientalmente Sustentable, 2014, 18: 65-74. ISSN: 1887-2417
Abstract
[Resumo] O Aquarium Finisterrae é un claro exemplo do que se coñece hoxe en día como “novo museo”. A súa interatividade e as súas múltiples actividades, permiten o acceso á toda a cidadanía, co fin de promover a participación e un pensamento crítico fronte ás accións das persoas có medio. Unha das actividades máis demandadas do Aquarium son as visitas guiadas. A partir da análise en primeira persoa e as informacións rescatadas das entrevistas a profesores, a profesionais e a visitantes, darei a coñecer a importancia que ten este museo, así como as vistas guiadas ao mesmo para o público visitante [Abstract] Aquarium Finisterrae is a clear example of what is known today as “new museum”. Its interactivity and its many activities, allow access to all citizens in order to promote the participation and critical thinking ahead to the actions of man with the environment. One of the most sought after are the Aquarium of the guided tours. From the analysis in the first person and the information rescued from interviews with teachers, professionals and visitors, give to know the importance of this museum, as well as the views guided the same for the public visitors
Keywords
Medio ambiente
Museos
Visita guiada
Aquarium Finisterrae
Participación
Environment
Museum
Guided visit
Participation
Museos
Visita guiada
Aquarium Finisterrae
Participación
Environment
Museum
Guided visit
Participation
Rights
Atribución-CompartirIgual 3.0 España
ISSN
1887-2417