REV - AS - Nº 18, ( (xullo - decembro 2014)
Envíos recentes
-
Carta Universía Río 2014
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2014)[Resumo] O “III Encontro Internacional de Rectores” reflexionou sobre a universidade do século XXI á luz dos eixos estratéxicos da Axenda de Guadalajara Universia 2010 e das novas expectativas e tendencias universitarias, ... -
O museu enquanto facilitador ou educador de valores ambientais
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2014)[Resumo] O presente trabalho teve como objectivo fazer uma reflexão sobre o papel dos museus enquanto educadores para os valores ambientais e de cidadania. O estudo de caso incide sobre o Museu da Água da EPAL (Empresa ... -
Educar para a sostenibilidade nos museos de hoxe: as visitas guiadas no Aquarium Finisterrae
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2014)[Resumo] O Aquarium Finisterrae é un claro exemplo do que se coñece hoxe en día como “novo museo”. A súa interatividade e as súas múltiples actividades, permiten o acceso á toda a cidadanía, co fin de promover a participación ... -
Educación ambiental na Amazonía: das representacións sociais ás prácticas pedagóxicas cotiás
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2014)[Resumo] Históricamente, o contexto amazónico, con as súas memorias de resistencia e contestación política, foi e continua sendo espazo de construción de posibilidades para o enfrentamento dos diversos problemas ambientais ... -
A transmisión do patrimonio arqueolóxico a través da Interpretación: estudo de caso sobre o Museo Arqueolóxico Aberto de Carnota (A Coruña, Galicia)
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2014)[Resumo] O propósito deste artigo é presentar a importancia da Interpretación como medio de difusión do patrimonio, neste caso, patrimonio arqueolóxico con uso turístico. Para iso, escolleuse o Museo Aberto de Carnota (A ...