Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Buscar 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • AmbientalMENTEsustentable
  • REV - AS - Nº 15-16, (2013)
  • Buscar
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • AmbientalMENTEsustentable
  • REV - AS - Nº 15-16, (2013)
  • Buscar
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Buscar

Mostrar filtros avanzadosOcultar filtros avanzados

Filtros

Use filtros para refinar os seus resultados.

Mostrando ítems 1-8 de 8

  • Opcións de clasificación:
  • Relevancia
  • Título Asc
  • Título Desc
  • Data Asc
  • Data Desc
  • Resultados por páxina:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

A profesionalización nos equipamentos de educación ambiental en España vista desde dentro 

Escudero Bocos, Clotilde; Oliver, Miquel F.; Serantes-Pazos, Araceli (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)
[Resumo] A profesionalización é un dos temas que máis debates e reflexións despertou na última década no territorio español. O Libro Blanco da Educación Ambiental en España recomenda impulsar o recoñecemento profesional ...
Thumbnail

Educação Ambiental na formação de professores: compromisso políticoideológico, social e pedagógico 

Andrade Torales Campos, Marília (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)
[Resumo] O presente artigo visa contribuir no debate sobre a inserção da Educação Ambiental nos currículos escolares e na formação acadêmica dos pro fessores a partir da análise sobre o papel da escola e dos pro fessores ...
Thumbnail

Inclusão e acessibilidade: contribuição ao Programa Nacional Escolas Sustentáveis 

Souza Borges, Jorge Amaro de (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)
[Resumo] O presente artigo busca fazer uma breve reflexão sobre o Programa Nacional Escolas Sustentáveis (PNES), proposto pelo governo brasileiro através do Ministério da Educação (MEC) e buscar elementos de conexão entre ...
Thumbnail

A avaliación en actividades de educación ambiental baseadas na indagación 

Fernández Rodríguez, Alicia (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)
[Resumo] Co fin de pescudar si os alumnos alcanzaron os obxectivos establecidos nunha actividade de educación ambiental, temos que recorrer á avaliación, unha tarefa complicada pero necesaria. En ocasións, en contornas de ...
Thumbnail

A necesaria alfabetización ambiental do profesorado en formación 

Álvarez, Olaya (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)
[Resumo] A necesidade de facer fronte á situación ecolóxicamente insostible na que nos atopamos puxo de manifesto a importancia da alfabetización ambiental. Requírese promover, desde os sistemas escolares especialmente, o ...
Thumbnail

Educação ambiental e áreas protegidas: as bacias hidrográficas e a gestão participativa de paisagens socioambientais e educadoras 

Sammarco, Yanina Micaela; Benayas del Álamo, Javier; Sorrentino, Marcos (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)
[Resumo] A sociedade atual enfrenta uma grande crise ambiental global e grande parte dela se deve aos con flitos nos diferentes usos da terra. Neste sentido, a educação ambiental, vem se transformando em uma importante ...
Thumbnail

Obxectivos do Milenio 

Sin autor (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)
[Resumo] Os Obxectivos de Desenvolvemento do Milenio, tamén coñecidos como Obxec­tivos do Milenio, son oito propósitos de desenvolvemento humano propostos no ano 2000 por 189 países membros deNacións Unidas para acadar no ano 2015
Thumbnail

A ensinanza da nutrición humana na Educación Primaria desde unha perspectiva mediambiental 

Rivadulla-López, Juan-Carlos; García-Barros, Susana; Martínez-Losada, Cristina (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)
[Resumo] Neste traballo analízanse os obxectivos, os contidos e os criterios de avaliación do currículum de Educación Primaria de Galicia referidos á nutrición humana en xeral e á súa relación co medio ambiente en particular. ...

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Descubre

AutorAndrade Torales Campos, Marília (1)Benayas del Álamo, Javier (1)Escudero Bocos, Clotilde (1)Fernández Rodríguez, Alicia (1)García-Barros, Susana (1)... máis
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións