Alfabetización científica e Educación Ambiental a través do humor gráfico
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/22138
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-CompartirIgual 3.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Alfabetización científica e Educación Ambiental a través do humor gráficoTítulo(s) alternativo(s)
Scientific literacy and environmental education through graphic humorData
2012Cita bibliográfica
Ambientalmente Sustentable, 2012, 13-14: 83-89. ISSN: 1887-2417
Resumo
[Resumo] Neste traballo queremos mostrar como o humor gráfico é unha ferramenta que potencia unha conciencia ambiental. Frente aos modelos de desenvolvemento baseados na sobreexplotación dos recursos naturais, mostramos algúns recursos para aplicar na materia de Ciencias para o Mundo Contemporáneo de 1º de Bacharelato que promoven o cambio de actitudes e unha visión crítica ante os problemas [Abstract] The role of the protected natural areas goes beyond the conservation of natural values, including also the cultural and intangible values, historical, artistic, linguistic, aesthetic...?The latter were not very considerate until very recently. In order to consolidate its inclusion in the planning and management in Spain, since Europarc-España in collaboration with other institutions, a manual was drafted as a result of a collaborative work of many professionals
Palabras chave
Educación ambiental formal
Humor gráfico
Educación en valores
Intangible heritage
Cultural and spiritual values
Protected areas
Humor gráfico
Educación en valores
Intangible heritage
Cultural and spiritual values
Protected areas
Dereitos
Atribución-CompartirIgual 3.0 España
ISSN
1887-2417