Indicadores de calidade para a avaliación diagnóstica de Centros de Educación Ambiental

Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/22135
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-CompartirIgual 3.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Indicadores de calidade para a avaliación diagnóstica de Centros de Educación AmbientalTítulo(s) alternativo(s)
Qualitative Indicators for the Environmental Education Centers’s avaliationData
2012Cita bibliográfica
Ambientalmente Sustentable, 2012, 13-14: 43-61. ISSN: 1887-2417
Resumo
[Resumo] O artigo analiza os cambios máis relevantes que viviron os Centros de Educación Ambiental ao longo das dúas últimas décadas. Tómanse como referencia os estudos de diagnósticos previos, e compáranse os resultados cun estudo de caso en profundidade. Un listado de indicadores de calidade permite abordar unha avaliación diacrónica das innovacións e melloras do sector. [Abstract] The paper analyzes the most significant changes that have ocurred in Environmental Education Centers over the last two decades. They are referenced previous diagnostic studies, and compared the results with a case study conducted in 2011. A list of quality indicators can address a diachronic evaluation of innovations and improvements in the sector.
Palabras chave
Centros de educación ambiental
Avaliación
Indicadores de calidade
Environmental education centers
Evaluation
Qualitative indicators
Avaliación
Indicadores de calidade
Environmental education centers
Evaluation
Qualitative indicators
Dereitos
Atribución-CompartirIgual 3.0 España
ISSN
1887-2417