Indicadores de calidade para a avaliación diagnóstica de Centros de Educación Ambiental
Ver/Abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/22135
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-CompartirIgual 3.0 España
Colecciones
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
Indicadores de calidade para a avaliación diagnóstica de Centros de Educación AmbientalTítulo(s) alternativo(s)
Qualitative Indicators for the Environmental Education Centers’s avaliationFecha
2012Cita bibliográfica
Ambientalmente Sustentable, 2012, 13-14: 43-61. ISSN: 1887-2417
Resumen
[Resumo] O artigo analiza os cambios máis relevantes que viviron os Centros de Educación Ambiental ao longo das dúas últimas décadas. Tómanse como referencia os estudos de diagnósticos previos, e compáranse os resultados cun estudo de caso en profundidade. Un listado de indicadores de calidade permite abordar unha avaliación diacrónica das innovacións e melloras do sector. [Abstract] The paper analyzes the most significant changes that have ocurred in Environmental Education Centers over the last two decades. They are referenced previous diagnostic studies, and compared the results with a case study conducted in 2011. A list of quality indicators can address a diachronic evaluation of innovations and improvements in the sector.
Palabras clave
Centros de educación ambiental
Avaliación
Indicadores de calidade
Environmental education centers
Evaluation
Qualitative indicators
Avaliación
Indicadores de calidade
Environmental education centers
Evaluation
Qualitative indicators
Derechos
Atribución-CompartirIgual 3.0 España
ISSN
1887-2417