Entre los hilos de la vida, la memoria de la infancia y la escuela deseada
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/22095
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-CompartirIgual 4.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Entre los hilos de la vida, la memoria de la infancia y la escuela deseadaTítulo(s) alternativo(s)
Among the threads of life, the memory of childhood and the ideal schoolAutor(es)
Data
2016Cita bibliográfica
Polanco Alonso, J. (2016). Entre os fios da vida, a memoria da infancia e a escola desexada. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 20, 65-73. https://doi.org/10.17979/srgphe.2016.20.0.4042
Resumo
[Resumo] Un profesor que viviu intensamente a docencia e que procurou educar coas palabras máis fermosas. A acción educativa e a vida escolar están presentes nas súas obras, escritas con preocupación pola calidade literaria. Apréciase nos seus libros unha constante vontade de experimentar e de innovar, explorando recursos narrativos de moi diferente tipo: cartas, noticias de prensa, anuncios por palabras, crónicas, cancións [Abstract] A professor who was passionately dedicated to teaching and sought to educate with the most beautiful words. Educational action and school life are ever-present in his works, written with special attention paid to their literary merit. In his books, there is a constant will to experiment and innovate, exploring a variety of literary resources: letters, press releases, classified ads, chronicles, songs, …
Palabras chave
Escuela
Pedagogía
Memoria histórica
Literatura infantil y juvenil
Movimientos de renovación pedagógica
School
Pedagogy
Historical memory
Lierature for children and adolescents
Pedagogical renewal movements
Pedagogía
Memoria histórica
Literatura infantil y juvenil
Movimientos de renovación pedagógica
School
Pedagogy
Historical memory
Lierature for children and adolescents
Pedagogical renewal movements
Versión do editor
Dereitos
Atribución-CompartirIgual 4.0 España
ISSN
1138-5863