Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas del RUC
    • FAQ
    • Derechos de autor
    • Más información en INFOguías UDC
  • Listar 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Fecha de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Ayuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Español 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 20, 2016
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 20, 2016
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Memoria social, literatura e historia da educación: rastros sobre o tempo do Franquismo e a transición

Thumbnail
Ver/Abrir
SAR_2016_20_art_2.pdf (306.1Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/22092
Atribución-CompartirIgual 4.0 España
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-CompartirIgual 4.0 España
Colecciones
  • REV - Sarmiento - Nº 20, 2016 [12]
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Título
Memoria social, literatura e historia da educación: rastros sobre o tempo do Franquismo e a transición
Título(s) alternativo(s)
Social memory, literature and the history of education: traces of Franco’s time and the Transition
Autor(es)
Costa Rico, Antón
Bolaño Amigo, María Eugenia
Fecha
2016
Cita bibliográfica
Costa Rico, A., & Bolaño Amigo, U. (2017). Memoria social, literatura e historia da educación. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 20, 17-41. https://doi.org/10.17979/srgphe.2016.20.0.4036
Resumen
[Resumo] A escrita literaria de Agustín F. Paz reflectiu en distintos momentos variadas escenas da vida escolar en Galicia durante o tempo do Franquismo e da Transición. O presente texto pretende facer “dialogar” as narracións do escritor coas escrituras doutros autores galegos que tamén se achegaron á memoria da escola, compoñendo así un caleidoscopio de miradas que nos traslada algunhas suxerentes imaxes históricas, mais tamén doídas críticas sobre aquela escola
 
[Abstract] The literary writings of Agustín F. Paz reflected scenes of school life in Galicia at different points in time during the Franco regime and the Transition. This paper aims to create a dialogue between the narrations of the writer and the works other Galician authors who have also contributed to the historical memory of schools, thus creating a kaleidoscope of perspectives which offer some thought-provoking, but also harsh criticism of schools at that time
 
Palabras clave
Memoria
Literatura
Historia da educación
Escola
Infancia
Memory
Literary
History of education
School
Childhood
 
Versión del editor
https://doi.org/10.17979/srgphe.2016.20.0.4053
Derechos
Atribución-CompartirIgual 4.0 España
ISSN
1138-5863

Listar

Todo RUCComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Sugerencias