Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorDacuña Vázquez, Inés
dc.contributor.advisorCanosa Domínguez, Nereida María
dc.contributor.authorRomero Zunzunegui, Sara
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Ciencias da Saúdees_ES
dc.date.accessioned2018-07-05T07:57:48Z
dc.date.available2018-07-05T07:57:48Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/20852
dc.descriptionProyecto de investigaciónes_ES
dc.description.abstract[Resumen] Introducción: El instituto es uno de los entornos donde, según la evidencia, las personas adquieren las competencias necesarias para vivir en sociedad, desde el respeto, la tolerancia y la igualdad. Pese a ello, actualmente entre un 23% y un 43% de las y los adolescentes, a nivel mundial, se encuentran en una situación de acoso escolar, entendiendo éste como la violencia que se produce entre pares y que ocurre dentro y alrededor de las escuelas. La bibliografía refiere que este fenómeno puede influir en la escolarización y participación social de las y los adolescentes que lo presentan. Objetivo: Explorar la percepción que tienen alumnos y profesores acerca de la vida diaria de adolescentes que se encuentran en una situación de acoso escolar. Metodología: Se utilizará la metodología cualitativa, desde un enfoque teórico- metodológico Investigación Acción Participativa, ya que se pretende producir un cambio social en colaboración con las y los participantes. Para la recolección de datos se empleará la entrevista semi-estructurada, grupos de discusión y cuaderno de campo.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Introdución: O instituto é unha das contornas onde, segundo a evidencia, as persoas adquiren as competencias necesarias para vivir en sociedade, desde o respecto, a tolerancia e a igualdade. A pesar diso, actualmente entre un 23% e un 43% das e dos adolescentes, a nivel mundial, atópanse nunha situación de acoso escolar, entendendo éste como a violencia que se produce entre pares e que ocorre dentro e ao redor das escolas. A bibliografía refire que este fenómeno pode influír na escolarización e participación social das e dos adolescentes que o presentan. Obxectivo: Explorar a percepción que teñen alumnos e profesores acerca da vida diaria de adolescentes que se atopan nunha situación de acoso escolar. Metodoloxía: Utilizarase a metodoloxía cualitativa, desde un enfoque teórico- metodolóxico Investigación Acción Participativa, xa que se pretende producir un cambio social en colaboración coas e cos participantes. Para a recolección de datos empregarase a entrevista semi-estruturada, grupos de discusión e caderno de campo.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Introduction: Highschool is one of the environments where people get requiered social competences so as to live in society with respect, tolerance and also equiality. In spite of this fact, globally speaking, between 23% and 43% of the teenagers undergo bullying. It is usually understood such as the violence which is produced among pairs, inside and outside of the schools. The bibliography illustrates that this phenomenon can not only influence their scholarisation process, but also their social participation. Objective: To explore the perception that students and teachers have about the daily life of adolescents who are in a situation of bullying. Methodology: Use qualitative methodology, from a theoretical-methodological approach. Participatory Action Research, since it is intended to produce a social change in the collaboration with the participants. For the collection of data, the semi-structured interview, discussion groups and field notebook will be used.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectAcoso escolares_ES
dc.subjectTerapia ocupacionales_ES
dc.subjectVida diariaes_ES
dc.subjectAdolescenciaes_ES
dc.subjectBullyinges_ES
dc.subjectOccupational therapyes_ES
dc.subjectDaily lifees_ES
dc.subjectAdolescencees_ES
dc.titleAdolescentes en situación de acoso escolar: impacto en su cotidianeidades_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.FCS). Terapia ocupacional. Curso 2017/2018es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem