Hip hop: reivindicación o moda. Análisis del mensaje de la música rap y su impacto social
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/20790Coleccións
- Socioloxía, Grao en [152]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Hip hop: reivindicación o moda. Análisis del mensaje de la música rap y su impacto socialTítulo(s) alternativo(s)
Hip hop: reivindicación ou moda. Análise da mensaxe da música rap e o seu impacto socialHip hop: reivindication or fashion. Analysis of the rap music message and its social impact
Autor(es)
Director(es)
Golías Pérez, MontserratData
2018Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de SocioloxíaDescrición
Traballo fin de grao (UDC.SOC). Socioloxía. Curso 2017/2018Resumo
[Resumen] El rap nace como instrumento social para dar voz a los estratos más bajos de la sociedad. En sus orígenes, las letras de estas canciones reivindicaban los derechos de quienes las cantaban y del colectivo al que pertenecían, estando estos normalmente sometidos a algún tipo de opresión por parte del Estado. Cuando emerge la gran industria de la música rap empieza a cambiar el contenido de las letras, marcadas por una fuerte visión capitalista, y junto con el avance de las nuevas tecnologías y los nuevos medios de comunicación, ha cambiado radicalmente la manera de entender esta música, en la gran mayoría de los casos. [Resumo] O rap nace como instrumento social para dar voz aos estratos máis baixos da sociedade. Na súa orixe, as letras destas cancións reivindicaban os dereitos de quenes as cantaban e do colectivo ao que pertencían, estando estes normalmente sometidos a algún tipo de opresión por parte do Estado. Cando emerxe a gran industria da música rap empeza a cambiar o contido das letras, marcadas por unha forte visión capitalista, e xunto co avance das novas tecnoloxías y os novos medios de comunicación, cambiou radicalmente a maneira de entender esta música, na gran maioría dos casos. [Abstract] Rap borns as a social instrument to give voice to the lowest classes of society. In its origins, the lyrics of these songs claimed the rights of those who sang them and the collective to which they belonged, being these normally subject to some type of oppression by the State. When the big rap music industry emerges, the content of the lyrics begins to change, marked by a strong capitalist vision, and with the advancement of new technologies and new media, has radically changed the way of understanding this music, in the vast majority of cases.
Palabras chave
Música
Rap
Hip hop
Letras
Identidad
Rap político
Conciencia social
Trap
Moda
Medios de comunicación
Globalización
Capitalismo
Identidade
Music
Lyrics
Identity
Social conscience
Mass media
Globalization
Capitalism
Rap
Hip hop
Letras
Identidad
Rap político
Conciencia social
Trap
Moda
Medios de comunicación
Globalización
Capitalismo
Identidade
Music
Lyrics
Identity
Social conscience
Mass media
Globalization
Capitalism
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido