Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Xornadas de Innovación Docente
  • Xornadas de Innovación Docente (2ª. 2018. A Coruña)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Xornadas de Innovación Docente
  • Xornadas de Innovación Docente (2ª. 2018. A Coruña)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Fomentando o respeto polo medioambiente e a reciclaxe en dous colectivos en risco de exclusión social a través do aprendizaxe-servizo

Thumbnail
Ver/abrir
CUT_2018_09.pdf (1.958Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/20729
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0
Coleccións
  • Xornadas de Innovación Docente (2ª. 2018. A Coruña) [39]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Fomentando o respeto polo medioambiente e a reciclaxe en dous colectivos en risco de exclusión social a través do aprendizaxe-servizo
Autor(es)
Abad, María-José
Ares-Pernas, Ana
Data
2018
Cita bibliográfica
Abad López, María José, Ares-Pernas, Ana (2018). Fomentando o respeto polo medioambiente e a reciclaxe en dous colectivos en risco de exclusión social a través do aprendizaxe-servizo. En E. de la Torre Fernández (ed.) (2018). Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. II Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña (páx. 125-138). DOI capítulo: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497496787.125 DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497496787
Resumo
[Resumo] Neste traballo recóllense tres experiencias ApS realizadas no curso 2016/2017 co alumnado das materias Fundamentos de Física (1ºcurso) e Deseño e Procesado con Polímeros (4º curso) do Grado en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto. O obxectivo era que o alumnado acadase certas competencias académicas e transversais da materia ao mesmo tempo que realizaba unha tarefa en beneficio de tres colectivos en risco de exclusión social; nenos/as con baixo rendemento académico, adultos desempregados e mulleres árabes. Para estes colectivos os estudantes prepararon e impartiron un taller; que no caso das nenas e dos nenos pretendía fomentar neles o respecto polo medioambiente e o pensamento crítico, no caso dos adultos formalos para a busca de emprego no sector dos plásticos e a reciclaxe e, no caso das mulleres árabes, fomentar os valores de convivencia social e o respecto polo medioambiente. O emprego desta ferramenta metodolóxica favoreceu a adquisición de competencias nos estudantes, a avaliación das mesmas polo docente, a relación profesor-estudante e a formación dos estudantes non só en contidos senón tamén en valores
 
[Abstract] This works includes three service-learning experiences carried out in the 2016/2017 course with students of Engineering Degree in Industrial Design and Product Development. The subjects involved in the experiences were Fundamentals of Physics (1st year) and Design and Processing with Polymers (4th year) subjects. The objective was that the students achieve certain academic and transversal skills related with the subjects and, at the same time, carried out a task for the benefit of three groups at risk of social exclusion; children with low academic performance, unemployed adults and Arabian immigrant women. For each group, the students designed and taught a workshop. In the case of children, it was intended to encourage them environment respect and critical thinking; in the case of adults, to train them for searching job in plastic and recycling industries and in the case of arabian women, promote the values of social coexistence and environment respect. This methodology favoured skill acquisition in the students, the assessment by teacher, the teacher-student relationship and the training of students not only in content but also in values.
 
Palabras chave
Aprendizaxe-servizo
Nenos/as
Adultos
Exclusión social
Reciclaxe
Service-learning
Children
Adults
Social exclusion
Recycling
 
Dereitos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións