Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Xornadas de Innovación Docente
  • Xornadas de Innovación Docente (2ª. 2018. A Coruña)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Xornadas de Innovación Docente
  • Xornadas de Innovación Docente (2ª. 2018. A Coruña)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

O whatsapp como ferramenta educativa de participación e de aprendizaxe da lingua galega e a súa didáctica

Thumbnail
View/Open
CUT_2018_05.pdf (2.160Mb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/20721
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0
Collections
  • Xornadas de Innovación Docente (2ª. 2018. A Coruña) [39]
Metadata
Show full item record
Title
O whatsapp como ferramenta educativa de participación e de aprendizaxe da lingua galega e a súa didáctica
Author(s)
Mosquera-Castro, Estefanía
Date
2018
Citation
Mosquera Castro, E. (2018). O whatsapp como ferramenta educativa de participación e de aprendizaxe da lingua galega e a súa didáctica. En E. de la Torre Fernández (ed.) (2018). Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. II Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña (páx. 63-80). DOI capítulo: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497496787.063 DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497496787
Abstract
[Resumo] A proposta educativa que se presenta é unha experiencia práctica levada a cabo no curso académico 2016/2017 na materia “Lingua galega e a súa didáctica” de primeiro curso do grao en Educación Primaria da Facultade de Ciencias da Educación da Universidade da Coruña. Consiste na creación dun grupo de Whatsapp ao inicio de curso en que figure tanto o alumnado como o profesorado da materia e no que os participantes aceptan como norma tácita o uso do galego co obxectivo de consolidar a súa praxe en lingua galega e de motivar e implicar o alumnado na materia. A súa implementación permitiu verificar as posibilidades pedagóxicas que ofrece a aplicación na área da didáctica das linguas para ambos os colectivos: ao alumnado o grupo concédelle máis un foro para mellorar a súa competencia lingüística e, ao tempo, fomenta o interese pola materia ao ser abordada nunha linguaxe en que se sente cómodo, polo que tamén participa con maior profusión; á docente permítelle ter un maior volume de información para avaliar o alumnado e paliar as limitacións temporais dunha materia cuadrimestral ao non restrinxir a aprendizaxe ao horario académico, o que tamén posibilita diluír as fronteiras entre a educación formal e non formal.
 
[Abstract] The educational proposal shown in this project is a practical experience carried out during the academic year 2016/2017 in the subject “Galician language and its teaching” of the first course of Primary Education degree in the faculty of Educational Sciences at the University of A Coruña. It consists on the creation of a WhatsApp group at the beginning of the course where it is included the students as well as the professor of the subject and where the participants accept as a tacit rule the use of Galician language with the objective of consolidating their praxis in Galician language and motivating and involving the students in the subject. Its implementation allowed to verify the pedagogical possibilities offered by the application in the area of language teaching for both groups: for the student body the group is, above all, a forum to improve their linguistic competence and, at the same time, it increases their interest on the subject as it is addressed in a language which they feel comfortable with. Therefore, they also take part more frequently; for the teacher it allows to have a higher volume of information to evaluate the students and reduce temporary limitations in a four-month subject, as it does not restrict the learning to the academic schedule, which makes also possible to reduce the limits between conventional and non-conventional education.
 
Keywords
Whatsapp
Didáctica da lingua galega
Comunicación escrita
Participación
Galician language teaching
Written communication
Participation
 
Rights
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback