Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. II Xornadas de Innovación Docente

Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/20712
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. II Xornadas de Innovación DocenteAutor(es)
Data
2018Cita bibliográfica
De la Torre Fernández, E. (ed.) (2018). Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. II Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497496780
Resumo
[Resumo] A innovación aplicada á práctica docente debe levar aparellada unha mellora da calidade dos procesos de ensino-aprendizaxe. Así mesmo, debe contribuír a xerar un cambio real, continuado no tempo e susceptible de ser aplicado a distintos ámbitos. A innovación é, en definitiva, unha ferramenta máis para a mellora da docencia. Esta publicación recolle un total de 25 comunicacións e 14 pósters, elixidos entre os que
foron expostos na referida Xornada. O abano é amplo, abórdanse maneiras de intervir na aula
moi diferentes, dende a utilización das redes sociais para a mellora da competencia lingüística,
a creación de curtametraxes para a aprendizaxe e a avaliación dos estudantes ou o recurso á
simulación para mellorar a formación sanitaria. Algunhas destas metodoloxías innovadoras
non poderán ser de aplicación en todas as materias, pero da súa presentación e comunicación
ou lectura, todos poderemos aproveitar a lección de que é preciso moverse, que as cousas que
se fan para un grupo de estudantes non van servir para os que teremos o vindeiro curso, e que a
colaboración entre os docentes é unha aposta necesaria e imprescindible para a mellora da
formación universitaria e, polo tanto, reverterá indefectiblemente no crecemento da sociedade
que estamos a crear.
Palabras chave
Educación universitaria
Tecnoloxías da información e da comunicación
Aprendizaxe cooperativa/colaborativa
Flipped classroom
Proxectos interdisciplinares
Proxectos interuniversitarios
Perspectiva de xénero
Edublogs
Atención á diversidade
Tecnoloxías da información e da comunicación
Aprendizaxe cooperativa/colaborativa
Flipped classroom
Proxectos interdisciplinares
Proxectos interuniversitarios
Perspectiva de xénero
Edublogs
Atención á diversidade
Descrición
Colección: Contextos Universitarios Transformadores (CUT). Número 1
Versión do editor
Dereitos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0
ISBN
978-84-9749-678-0