Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas del RUC
    • FAQ
    • Derechos de autor
    • Más información en INFOguías UDC
  • Listar 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Fecha de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Ayuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Español 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Libros UDC
  • Xornadas de Innovación Docente (2ª. 2018. A Coruña)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Libros UDC
  • Xornadas de Innovación Docente (2ª. 2018. A Coruña)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. II Xornadas de Innovación Docente

Thumbnail
Ver/Abrir
CUT_2018_00.pdf (46.61Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/20712
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0
Colecciones
  • Xornadas de Innovación Docente (2ª. 2018. A Coruña) [1]
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Título
Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. II Xornadas de Innovación Docente
Autor(es)
Torre Fernández, Enrique de la
Fecha
2018
Cita bibliográfica
De la Torre Fernández, E. (ed.) (2018). Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. II Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497496780
Resumen
[Resumo] A innovación aplicada á práctica docente debe levar aparellada unha mellora da calidade dos procesos de ensino-aprendizaxe. Así mesmo, debe contribuír a xerar un cambio real, continuado no tempo e susceptible de ser aplicado a distintos ámbitos. A innovación é, en definitiva, unha ferramenta máis para a mellora da docencia. Esta publicación recolle un total de 25 comunicacións e 14 pósters, elixidos entre os que foron expostos na referida Xornada. O abano é amplo, abórdanse maneiras de intervir na aula moi diferentes, dende a utilización das redes sociais para a mellora da competencia lingüística, a creación de curtametraxes para a aprendizaxe e a avaliación dos estudantes ou o recurso á simulación para mellorar a formación sanitaria. Algunhas destas metodoloxías innovadoras non poderán ser de aplicación en todas as materias, pero da súa presentación e comunicación ou lectura, todos poderemos aproveitar a lección de que é preciso moverse, que as cousas que se fan para un grupo de estudantes non van servir para os que teremos o vindeiro curso, e que a colaboración entre os docentes é unha aposta necesaria e imprescindible para a mellora da formación universitaria e, polo tanto, reverterá indefectiblemente no crecemento da sociedade que estamos a crear.
Palabras clave
Educación universitaria
Tecnoloxías da información e da comunicación
Aprendizaxe cooperativa/colaborativa
Flipped classroom
Proxectos interdisciplinares
Proxectos interuniversitarios
Perspectiva de xénero
Edublogs
Atención á diversidade
 
Descripción
Colección: Contextos Universitarios Transformadores (CUT). Número 1
Versión del editor
https://doi.org/10.17979/spudc.9788497496780
Derechos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0
ISBN
978-84-9749-678-0

Listar

Todo RUCComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Sugerencias