Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Libros UDC
  • Xornadas de Innovación Docente (2ª. 2018. A Coruña)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Libros UDC
  • Xornadas de Innovación Docente (2ª. 2018. A Coruña)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. II Xornadas de Innovación Docente

Thumbnail
View/Open
CUT_2018_00.pdf (46.61Mb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/20712
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0
Collections
  • Xornadas de Innovación Docente (2ª. 2018. A Coruña) [1]
Metadata
Show full item record
Title
Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. II Xornadas de Innovación Docente
Author(s)
Torre Fernández, Enrique de la
Date
2018
Citation
De la Torre Fernández, E. (ed.) (2018). Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. II Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497496780
Abstract
[Resumo] A innovación aplicada á práctica docente debe levar aparellada unha mellora da calidade dos procesos de ensino-aprendizaxe. Así mesmo, debe contribuír a xerar un cambio real, continuado no tempo e susceptible de ser aplicado a distintos ámbitos. A innovación é, en definitiva, unha ferramenta máis para a mellora da docencia. Esta publicación recolle un total de 25 comunicacións e 14 pósters, elixidos entre os que foron expostos na referida Xornada. O abano é amplo, abórdanse maneiras de intervir na aula moi diferentes, dende a utilización das redes sociais para a mellora da competencia lingüística, a creación de curtametraxes para a aprendizaxe e a avaliación dos estudantes ou o recurso á simulación para mellorar a formación sanitaria. Algunhas destas metodoloxías innovadoras non poderán ser de aplicación en todas as materias, pero da súa presentación e comunicación ou lectura, todos poderemos aproveitar a lección de que é preciso moverse, que as cousas que se fan para un grupo de estudantes non van servir para os que teremos o vindeiro curso, e que a colaboración entre os docentes é unha aposta necesaria e imprescindible para a mellora da formación universitaria e, polo tanto, reverterá indefectiblemente no crecemento da sociedade que estamos a crear.
Keywords
Educación universitaria
Tecnoloxías da información e da comunicación
Aprendizaxe cooperativa/colaborativa
Flipped classroom
Proxectos interdisciplinares
Proxectos interuniversitarios
Perspectiva de xénero
Edublogs
Atención á diversidade
 
Description
Colección: Contextos Universitarios Transformadores (CUT). Número 1
Editor version
https://doi.org/10.17979/spudc.9788497496780
Rights
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0
ISBN
978-84-9749-678-0

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback