O valor económico das linguas: percepcións da clase alta directiva de Galicia
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/20135Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
O valor económico das linguas: percepcións da clase alta directiva de GaliciaTítulo(s) alternativo(s)
The economic value of languages: perceptions of the business upper class of GaliciaAutor(es)
Data
2017Cita bibliográfica
Revista Galega de Filoloxía, 2017, 18: 133-158, ISSN: 2444-9121
Resumo
[Resumo] Neste traballo investígase o valor económico que reciben as linguas por parte de directivos empresariais galegos de clase alta. Esta investigación toma como obxecto de estudo a clase alta galega para pescudar as súas percepcións verbo das linguas empregadas no mundo dos negocios para se relacionar nacional e internacionalmente coa clientela e outras empresas. Vinte directivos e directivas de Galicia conforman unha mostra de informantes que aportou datos tratados mediante unha metodoloxía cualitativa. Un cuestionario permite coñecer os perfís da mostra de informantes e determinar se concordan cos requisitos establecidos para lles considerar clase alta, unha entrevista semidirixida é a ferramenta principal de extracción dos datos e, finalmente, todas as persoas entrevistadas asinaron un código ético que garante a confidencialidade dos datos aportados [Abstract] This study’s purpose is to analyse the economic value that the languages receive from Galician upper class business managers. This research takes the Galician upper class as the object of study to investigate their perceptions regarding the languages used in the business world national and internationally to be in contact with customers and other companies. Twenty Galician managers make up a sample of informants who provided data, which is here treated using a qualitative methodology. A questionnaire allows us to know the informants’ sample profile and to resolve whether they are consistent with the requirements to consider them as upper class. Additionally, a semi-structured interview is the main data extraction tool, and finally, all the people interviewed signed an ethical code that guarantees the confidentiality of the provided data.
Palabras chave
Economicismo lingüístico
Neoliberalismo
Clase alta
Galego
Negocios
Economics of language
Neoliberalism
Upper class
Galician language
Business
Neoliberalismo
Clase alta
Galego
Negocios
Economics of language
Neoliberalism
Upper class
Galician language
Business
Versión do editor
ISSN
2444-9121