Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Ápice. Revista de Educación Científica
  • REV - Ápice - Vol. 01, Nº 1, 2017
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Ápice. Revista de Educación Científica
  • REV - Ápice - Vol. 01, Nº 1, 2017
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Grabaciones de situaciones de aula para la formación del profesorado

Thumbnail
Ver/abrir
Apice_2017_1_1_art._4.pdf (499.5Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/19974
Atribución-CompartirIgual 3.0 España
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-CompartirIgual 3.0 España
Coleccións
  • REV - Ápice - Vol. 01, Nº 1, 2017 [8]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Grabaciones de situaciones de aula para la formación del profesorado
Título(s) alternativo(s)
Using video recordings to teach teachers
Autor(es)
Gil Quílez, María José
Martínez Peña, Begoña
Cordero, Silvina
Data
2017
Cita bibliográfica
Ápice. Revista de Educación Científica, 2017, 1, 1:58-73. ISSN: 2531-016X
Resumo
[RESUMEN] En este trabajo se presentan los resultados de la valoración crítica realizada por estudiantes de magisterio de Educación Primaria ante dos grabaciones de aula realizadas por maestros en formación durante sus prácticas escolares. Los futuros maestros, tras el visionado de las mismas, realizan un análisis de dicha actuación desde el marco de la indagación. Perciben estas actuaciones de aula como algo próximo y factible, y encuentran interesantes este tipo de actividades por lo que se implican en su análisis
 
[ABSTRACT] In this work we present the results of the critical evaluation carried out by preservices teachers of Primary Education of two classroom recordings made by teachers in formation during their school practices. The future teachers, after the viewing of the same ones, make an analysis of this action from the framework of the inquiry. They perceive their classroom as something near and feasible, and find this type of activity useful, so they get involved in their analysis
 
Palabras chave
Análisis de vídeo
Maestros
Indagación
Formación del profesorado
Video analysis
Teachers
Inquiry
Teacher development
 
Versión do editor
https://doi.org/10.17979/arec.2017.1.1.2005
Dereitos
Atribución-CompartirIgual 3.0 España
ISSN
2531-016X

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións