Modelos y técnicas de Relaciones Públicas aplicables a las Agencias de Empleo y Desarrollo Local en el marco de la gestión y promoción turística en la provincia de A Coruña
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/19761Collections
- Teses de doutoramento [2165]
Metadata
Show full item recordTitle
Modelos y técnicas de Relaciones Públicas aplicables a las Agencias de Empleo y Desarrollo Local en el marco de la gestión y promoción turística en la provincia de A CoruñaAuthor(s)
Directors
Torres Valdés, Rosa MaríaMartínez, Valentín Alejandro,1956-
Date
2017Center/Dept./Entity
Universidade da Coruña. Departamento de Análise Económica e Administración de EmpresasAbstract
[Resumo]
A presente tese trata de analizar o papel das Axencias de Emprego e Desenvolvemento Local (AEDL) na xestión e promoción de actividades e proxectos turísticos locais, determinando a posible aplicación de modelos e técnicas informativo-comunicativas de relacións públicas, así como o coñecemento sobre as mesmas. Dentro deste contexto, Galicia aparece como un actor emerxente con grandes potencialidades endóxenas turísticas dispoñibles, en particular nalgúns concellos da provincia da Coruña. O obxectivo principal desta investigación será, identificar os modelos e as técnicas de relacións públicas que aplican na actualidade as Axencias de Emprego e Desenvolvemento Local, no proceso de xestionar e dar a coñecer propostas turísticas locais. Os resultados evidencian a necesidade e importancia de traballar en base ás estratexias de relacións públicas, xa que estas poden mellorar o impacto comunicativo. [Resumen]
La presente tesis trata de analizar el papel de las Agencias de Empleo y Desarrollo Local (AEDL) en la gestión y promoción de actividades y proyectos turísticos locales, determinando la posible aplicación de modelos y técnicas informativo-comunicativas de relaciones públicas, así como el conocimiento sobre las mismas. Dentro de este contexto, Galicia aparece como un actor emergente con grandes potencialidades endógenas turísticas disponibles, en particular en algunos ayuntamientos de la provincia de A Coruña. El objetivo principal de esta investigación será, identificar los modelos y las técnicas de relaciones públicas que aplican en la actualidad las Agencias de Empleo y Desarrollo Local, en el proceso de gestionar y dar a conocer propuestas turísticas locales. Los resultados evidencian la necesidad e importancia de trabajar en base a las estrategias de relaciones públicas, ya que éstas pueden mejorar el impacto comunicativo. [Abstract]
This thesis analyzes the role of Employment and Local Development Agencies (ELDA) in the management and promotion of local tourist activities and projects, determining the possible application of public relations models and information and communication techniques, as well as the know-how existing in this field. Within this context, Galicia appears as an emerging actor with a vast endogenous tourist potential, in particular in a number municipalities located in the province of A Coruña. The main objective of the research is to identify public relations models and techniques that Employment and Local Development Agencies currently apply to the process of managing and publicizing local tourist proposals. The results indicate the need for work based on public relations strategies that can improve the communicative impact.
Keywords
Relaciones públicas-Casos, Estudio de
Turismo-Gestión
Oficinas de empleo
Turismo-Gestión
Oficinas de empleo
Description
Programa Oficial de Doutoramento en Análise Económica e Estratexia Empresarial. 5033V01
Rights
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenido