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dc.contributor.advisorPousada, Thais
dc.contributor.advisorAlonso Cadavid, Andrea
dc.contributor.authorRomero Breijo, Iria
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Ciencias da Saúdees_ES
dc.date.accessioned2017-09-18T10:31:33Z
dc.date.available2017-09-18T10:31:33Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/19487
dc.description.abstract[Resumo] Introdución: A discapacidade é unha condición que pode influír no desempeño e participación nas ocupacións das persoas en todas as etapas da vida, especialmente na infancia. Dende terapia ocupacional, a intervención nesta etapa vital está centrada no xogo, polo que se plantexa a actividade deportiva, lúdica e inclusiva coma unha alternativa para a mellora do seu desenvolvemento. Obxectivos: Determinar o potencial terapéutico dun programa de deporte inclusivo e lúdico en diferentes áreas da vida dos menores con e sen diversidade funcional, e explorar as expectativas dos pais respecto á participación na actividade e os seus resultados na vida diaria. Metodoloxía: Estudo lonxitudinal, analítico de serie de casos cunha metodoloxía mixta. A mostra está formada polos nenos participantes nas Escolas Deportivas e os seus pais. Os datos foron obtidos mediante observación participante, con ferramentas de avaliación estandarizadas, e entrevistas aos pais. Desenvolveuse unha intervención baseada no xogo e actividade física durante 8 meses, dúas veces á semana. A obtención de resultados realizouse cunha avaliación post-intervención. Resultados: A análise dos datos pre e post-intervención obtidos coas ferramentas de avaliación amosan unha mellora nas diferentes áreas da vida dos nenos, así como un achegamento ás percepcións sobre a actividade das diferentes familias segundo as súas expectativas. Conclusión: A participación nas Escolas Deportivas ten un efecto positivo no desenvolvemento, xogo e habilidades de comunicación dos nenos, contribuíndo á participación activa e inclusión. A experiencia é percibida como positiva polos pais, que ven cumpridas as súas expectativas.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] Introducción: La discapacidad es una condición que puede influir en el desempeño y participación en las ocupaciones de las personas en todas las etapas de la vida, especialmente en la infancia. Desde terapia ocupacional, la intervención en esta etapa vital está centrada en el juego, por lo que se plantea una actividad deportiva, lúdica e inclusiva como una alternativa para la mejora de su desarrollo. Objetivos: Determinar el potencial terapéutico de un programa de deporte inclusivo y lúdico en diferentes áreas de la vida de los menores con y sin diversidad funcional, y explorar las expectativas de los padres respecto a la participación en la actividad y sus resultados en la vida diaria. Metodología: Estudio longitudinal, analítico de serie de casos con una metodología mixta. La muestra está formada por los niños participantes en las Escuelas Deportivas y sus padres. Los datos fueron obtenidos mediante observación participante, con herramientas de evaluación estandarizadas, y entrevistas a los padres. Se desarrolló una intervención basada en el juego y la actividad física durante 8 meses, dos veces a la semana. La obtención de resultados se realizó con una evaluación post-intervención. Resultados: El análisis de los datos pre y post-intervención obtenidos con las herramientas de evaluación muestran una mejora en las diferentes áreas de la vida de los niños, así como un acercamiento a las percepciones sobre la actividad de las diferentes familias según sus expectativas. Conclusión: La participación en las Escuelas Deportivas tiene un efecto positivo en el desarrollo, juego y habilidades de comunicación de los niños, contribuyendo a la participación activa e inclusión. La experiencia es percibida como positiva por los padres, que ven cumplidas sus expectativas.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Introduction: Disability is a condition that could influence in the occupational performance and participation of people at each stage of life, especially in childhood. From occupational therapy’s perspective, the intervention in this stage is focused in play, so doing sport, as a playful and inclusive activity, is proposed like an alternative to improve their development. Objectives: To determine the therapeutic strength of an inclusive and recreational sport program in different areas of life of children, with and without functional diversity, and to explore the expectations from parents regarding participation in the activity and its results in daily life. Methodology: Longitudinal, analytical study of case series, with a mixed methodology. The sample is formed by the children participating in the “Sports Schools” and their parents. The data were obtained through participant observation, with standardized assessment tools, and with interviews to the parents. An intervention based on play and physical activity was developed for 8 months, twice a week. The results were obtained with a post-intervention evaluation. Results: The analysis of data from pre and post intervention data obtained with assessment tools show an improvement in the different areas of the children’s, as well as an approach to the perceptions about the activity from families according to their expectations. Conclusions: Participation in “Sport Schools” has a positive effect on children's development, play and communication skills, contributing to active participation and inclusion. The experience is perceived like a positive one by the parents, who have fulfilled their expectations.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectTerapia ocupacionales_ES
dc.subjectDeporte inclusivoes_ES
dc.subjectActividade físicaes_ES
dc.subjectOcioes_ES
dc.subjectParticipación sociales_ES
dc.subjectActividad físicaes_ES
dc.subjectOccupational therapyes_ES
dc.subjectInclusive sportes_ES
dc.subjectPhysical activityes_ES
dc.subjectLeisurees_ES
dc.subjectSocial participationes_ES
dc.titleFomentando a ocupación a través das escolas deportivas inclusivases_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.FCS). Terapia ocupacional. Curso 2016/2017es_ES


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