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dc.contributor.advisorDarriba Fraga, María José
dc.contributor.advisorVázquez Otero, Alba María
dc.contributor.authorFernández López, Rebeca
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Ciencias da Saúdees_ES
dc.date.accessioned2017-09-18T08:38:35Z
dc.date.available2017-09-18T08:38:35Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/19482
dc.description.abstract[Resumo] Introdución. A participación na vida comunitaria é de gran importancia para o desenvolvemento dos nenos, xa que través desta establecen relacións sociais, manifestan a súa creatividade, desenvolven a súa identidade e nace o significado da súa vida. En ocasións, isto pode verse influenciado polos factores ambientais debido a que en toda participación existe unha interacción entre a persoa, as ocupacións e as contornas. Así pois, expoñerase a posible interacción dos diferentes ambientes que poden limitar ou facilitar a participación comunitaria dos nenos con diversidade funcional motora. Obxectivo. Indagar sobre os aspectos ambientais que facilitan ou comprometen a participación dos nenos con diversidade funcional motora na comunidade, a través das perspectiva das familias. Metodoloxía. Empregarase unha metodoloxía cualitativa cun enfoque fenomenolóxico. Desta maneira estudarase a realidade dunha poboación desde un contexto natural, a través das experiencias e o punto de vista das persoas. A selección de participantes realizarase mediante unha mostraxe teórica intencional e na técnica de recollida de datos empregarase: entrevistas semi-estruturadas, un caderno de campo e grupos de discusiónes_ES
dc.description.abstract[Resumen] Introducción. La participación en la vida comunitaria es de gran importancia para el desarrollo de los niños, ya que través de esta establecen relaciones sociales, manifiestan su creatividad, desarrollan su identidad y nace el significado de su vida. En ocasiones, esto puede verse influenciado por los factores ambientales debido a que en toda participación existe una interacción entre la persona, sus ocupaciones y los entornos. Así pues, se expondrá la posible interacción de los diferentes ambientes que puedan limitar o facilitar la participación comunitaria de los niños con diversidad funcional motora. Objetivo. Indagar sobre los aspectos ambientais que facilitan o comprometen la participación de los niños con diversidad funcional motora en la comunidad, a través de la perspectiva de las familias. Metodología. Se utilizará una metodología cualitativa con un enfoque fenomenológico. Desta maneira se estudiará la realidad de una población desde un contexto natural, a través de las experiencias y el punto de vista de las personas. La selección de participantes se realizará mediante un muestreo teórico intencional y para la técnica de recogida de datos se empleará: entrevistas semi-estructuradas, un cuaderno de campo y grupos de discusión.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Introduction. Participation in community live is of great importance for the developmente of children, through it, social relationships are established, they manifest their creativity, develop their identity and the meaning of their live born. Sometimes this can be influenced by environmental factor, since in all participation there is an interaction betwenn the person, his occupations and the environment. That is why we will talk about the possibility of an influence of diferent environments that may limit or facilitate the community participation of children with motor functional diversity. Aim. To investigate about the environmental aspects that facilitata or comprimise the particiaption of children with motor functional diversity in the community, throught the perspective of their families. Methodology. A qualitative methodology will be used with a phenomenological approach. In this way we will study the reality of a population from a natural context through the experiences and the point of view of the people. The selection of participants will be done by means of an intentional theoretical sampling and the data collection technique will be used: sami-structured interviews, a field notebook and discussion groups.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectTerapia ocupacionales_ES
dc.subjectInfanciaes_ES
dc.subjectDiversidade funcionales_ES
dc.subjectFactores ambientaises_ES
dc.subjectParticipaciónes_ES
dc.subjectComunidadees_ES
dc.subjectDiversidad funcionales_ES
dc.subjectFactores ambientaleses_ES
dc.subjectOccupational therapyes_ES
dc.subjectChildrenes_ES
dc.subjectFunctional diversityes_ES
dc.subjectEnvironmental factorses_ES
dc.subjectCommunityes_ES
dc.subjectParticipationes_ES
dc.titleA influencia dos factores ambientais na vida comunitaria dos nenos con diversidade funcional motora, desde a perspectiva das familiases_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.FCS). Terapia ocupacional. Curso 2016/2017es_ES


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