Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorPrado Domínguez, A. Javier
dc.contributor.authorEscourido-Calvo, Manuel
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña.Departamento de Análise Económica e Administración de Empresases_ES
dc.date.accessioned2017-05-31T18:51:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/19147
dc.descriptionPrograma Oficial de Doutoramento en Competitividade, Innovación e Desenvolvemento: Análise Económica e Empresarial. 513V01es_ES
dc.description.abstract[Resumen] En esta Tesis Doctoral se realiza, a partir de la revisión bibliográfica y de casos de éxito, una concreción del concepto de marketing, en su aplicación a la ciudad, para, posteriormente, establecer una metodología de aplicación, partiendo de la consideración del “marketing de ciudades” como una tecnología de gestión pública, con enfoque de demanda y oferta, que mejora la eficiencia y la eficacia en la administración y el gobierno de la ciudad. Esta metodología se aplica, entonces, al caso de As Pontes de García Rodríguez (A Coruña – España), teniendo en cuenta el contexto y las particularidades de dicha población: zona en declive industrial sumergida en un proceso de “vaciado” demográfico, económico y social. El objetivo es que la aplicación de esta tecnología conduzca a un diagnóstico integral de la situación de la ciudad que permita un proceso de reflexión estratégica, cuyo resultado sea la propuesta de un Plan de City Marketing para As Pontes de García Rodríguez. Este plan ha de servir para revertir su situación actual, potenciando su competitividad, mediante la satisfacción de las necesidades de sus públicos objetivo, y reposicionando su marca en el mercado global de ciudades.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Nesta Tese de Doutoramento realízase, a partir da revisión de literatura e estudos de casos de éxito, unha concreción do concepto de marketing, na súa aplicación á cidade, para, a continuación, establecer unha metodoloxía de aplicación, con base na consideración do "marketing de cidades" como unha tecnoloxía de xestión pública, con enfoque de oferta e demanda, que mellora a eficiencia e a eficacia na administración e no goberno da cidade. Esta metodoloxía é aplicada, entón, ao caso das Pontes de García Rodríguez (A Coruña - España), tendo en conta o contexto e as particularidades desta poboación: zona en declive industrial mergullada nun proceso de "baleirado" demográfico, económico e social. O obxectivo é que a aplicación desta tecnoloxía conduza a unha diagnose integral da situación da cidade que permita un proceso de reflexión estratéxica, cuxo resultado sexa a proposta dun Plan de City Marketing para As Pontes de García Rodríguez. Este plan debe servir para reverter a situación actual, potenciando a súa competitividade, mediante a satisfacción das necesidades dos seus públicos obxectivo, e reposicionando a súa marca no mercado global de cidades.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] This doctoral thesis develops, from a bibliographic review and success stories, a concrete definition of the concept of “City Marketing” in order to elaborate an application methodology. This methodology begins with the consideration of "City Marketing" as a public management technology, with a focus on demand and supply, which improves efficiency and efficacy in city administration and governance. This methodology specifically refers to the case of As Pontes de García Rodríguez (A Coruña - Spain), taking into account the context and peculiarities of this population: an area in industrial decline submerged in a process of demographic, economic and social “drainage.” The objective with the application of this technology is to encourage a comprehensive diagnosis of the city´s situation allowing a process of strategic reflection that lead to the proposal of a City Marketing Plan for As Pontes de García Rodríguez. This plan is to serve the reversion of its current situation and enhance its competitiveness by meeting the needs of its target audience and repositioning its brand in the global market of cities.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectMarketing estratégicoes_ES
dc.subjectPlanificación urbana y territorial-As Pontes de García Rodríguez(A Coruña)es_ES
dc.subjectEconomía urbanaes_ES
dc.subjectGestión públicaes_ES
dc.subjectPolítica económicaes_ES
dc.subjectMarketing de ciudadeses_ES
dc.subjectMarketing urbanoes_ES
dc.subjectProducto ciudades_ES
dc.subjectMarca ciudades_ES
dc.titleEl marketing de ciudades como una herramienta de gestión pública local: una aplicación al caso de As Pontes de García Rodríguez (A Coruña)es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccesses_ES
dc.date.embargoEndDate2017-11-30es_ES
dc.date.embargoLift2017-11-30


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem