A fenda entre a igualdade legal e a real. A educación como eixe chave nos plans de igualdade
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/18528Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
A fenda entre a igualdade legal e a real. A educación como eixe chave nos plans de igualdadeTítulo(s) alternativo(s)
The Gap between Formal and Real Equality. The Education as a Key Factor in the Equality PlansData
2014Cita bibliográfica
Anuario da Facultade de Ciencias do Traballo da Universidade da Coruña, 2014, 5: 293-302 ISSN: 2173-9811
Resumo
[Resumo] O recoñecemento da igualdade formal na lexislación levouse a cabo en todos os niveis –internacional, europeo e estatal– por parte dos organismos e as administracións públicas. Así mesmo, desenvolvéronse plans de actuación, dos cales o último no ámbito estatal é o Plan estratéxico de igualdade de oportunidades 2008-2011, conformado por doce eixes. o cuarto dos devanditos eixes refírese á educación, obxecto de estudo do noso traballo, polo importante papel que esta xoga na consecución dunha sociedade máis igualitaria. A pesar de que as actuacións lexislativas deste tipo non son suficientes, si son necesarias, e a paralización da aprobación do novo plan de igualdade supón un freo ao avance neste ámbito. [Abstract] Formal equality recognition in the law has been carried out in international, European and national level by organisms and public administrations. In addition, action plans have been developed. The last Plan is the Equal Opportunities Strategic Plan 2008-2011. It is a state Plan and has twelve axis. The forth of them is referred with education, the aim of this work, because the important role that it plays in the achieving of more equal society. Despite governments actions are not enough, they are necessary, and the current paralysation of new Equality Plan entails an obstacle to progress in this area.
Palabras chave
Políticas públicas
Educación
Plan
Igualdade
Xénero
Public policies
Education
Plan
Equality
Gender
Educación
Plan
Igualdade
Xénero
Public policies
Education
Plan
Equality
Gender
ISSN
2173-9811