Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorNovo-Corti, Isabel
dc.contributor.authorBarreiro-Gen, María
dc.contributor.authorGonzález-Laxe, Fernando
dc.date.accessioned2017-03-17T11:16:56Z
dc.date.available2017-03-17T11:16:56Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationNovo-Corti, I., Laxe, F. G., & Barreiro-Gen, M. (2014). A fenda entre a igualdade legal ea real. A educación como eixe chave nos plans de igualdade (The Gap between Formal and Real Equality. The Education as a Key Factor in the Equality Plans). Anuario da Facultade de Ciencias do Traballo, (5), 293-302.es_ES
dc.identifier.issn2173-9811
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/18289
dc.description.abstract[Resumo]: A inclusión social das persoas con discapacidade é unha dás prioridades das sociedades avanzadas, pero esta so se pode acadar plenamente en contornos normalizados. Se ben os xóvenes con discapacidade están accedendo de forma crecente á educación, fano maioritariamente nas universidades abertas ou á distancia, de xeito que a súa inclusión educativa non vai acompañada coa socialización universitaria cos pares. Para acadar este obxectivo é preciso, como se amosa na literatura, dispor dun entorno amigable que o favoreza. Neste traballo estúdase a predisposición favorable entre os estudantes universitarios nas universidades presenciais. Fíxose un traballo empírico en varias titulacións na Universidade Da Coruña durante os cursos (2009-2010, 2010-2011, 2011-2012) e realizouse unha comparativa entre sexos, obtendo como resultado unha maior implicación das mulleres que dos homes, destacando así a importancia do xénero como un elemento diferenciador.es_ES
dc.description.abstract[Abstract]: Social inclusion of people with disabilities is a priority of advanced societies, but this can only be achieved fully in standardized environments. Although young people with disabilities are increasingly accessing to education, they do mostly in open or distance universities, so that educational inclusion is not accompanied with university socialization with peers. To achieve this goal it is necessary, as the literature shows, have an environment that favors friendly. In this paper we study the favorable attitude among college students in universities face to face. The empirical work was done in various degrees at the University of A Coruña during the courses (2009-2010, 2010-2011, 2011-2012) and performed a comparison between sexes, resulting in greater involvement women than men, highlighting the importance of gender as a differentiator.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña (UDC) - España (Spain)es_ES
dc.relation.urihttp://www.fcct.es/anuarios/anuario5/libroanuario5.pdfes_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectDiscapacidadees_ES
dc.subjectActitudeses_ES
dc.subjectEducaciónes_ES
dc.subjectInclusiónes_ES
dc.subjectXéneroes_ES
dc.subjectDisabilityes_ES
dc.subjectAttitudeses_ES
dc.subjectEducationes_ES
dc.subjectInclusiones_ES
dc.subjectGender equalityes_ES
dc.subjectIgualdad de géneroes_ES
dc.subjectEducación e igualdades_ES
dc.subjectPlanes educativoses_ES
dc.subjectPublic policieses_ES
dc.titleInclusión das persoas con discapacidade nas universidades presenciais, dende o punto de vista dos seus pares: A perspectiva de xéneroes_ES
dc.title.alternativeSocial inclusion of people with disabilities in traditional universities from the point of view of their peers: A gender perspectivees_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.journalTitleAnuario da Facultade de Ciencias do Traballoes_ES
UDC.issue5es_ES
UDC.startPage293es_ES
UDC.endPage302es_ES
dc.description.traballosArtículoes_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem