Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorMartínez Filgueira, Xosé Manuel
dc.contributor.authorAbad Fernández, David
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Economía e Empresaes_ES
dc.date.accessioned2017-02-08T12:00:15Z
dc.date.available2017-02-08T12:00:15Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/18076
dc.description.abstract[Resumen]: La estadística como las matemáticas disponen de un sinfin de aplicaciones cuya utilización como herramienta de análisis económico resulta muy válida. La aplicación a la que este trabajo hace referancia no es otro que a la investigación de mercados. Son muchas las técnicas que se utilizan en este campo abarcando desde las más sencillas como realizar medias o tablas de frecuencias hasta las más complejas como clústers, análisis de la varianza o regresiones. Internet es desde hace años un gran almacén de datos de muy diverso tipo, que actualmente se encuentra en constante crecimiento. Lo mismo ocurre con las redes sociales. Desde su creación, no han hecho más que expandirse exponencialmente cada año, recogiendo en sus bases de datos multitud de información referente a los usuarios que las utilizan. Es por ello que ya muchas empresas y organizaciones se dedican cada vez a más a elaborar memorias sobre la información que se encuentra en internet y las redes sociales, con el objetivo de obtener datos susceptibles para su análisis y procesamiento.es_ES
dc.description.abstract[Resumo]: A estatística coma as matemáticas dispoñen dun sinfin de aplicacións cuxa utilización como ferramenta de análisis económico resulta moi válida. A aplicación á que este traballo refírese non é outra que á investigación de mercados. Son moitas as técnicas que se empregan neste campo comprendendo dende as máis sinxelas como realizar medias ou táboas de frecuencias ata as máis complexas coma clústers, análise da varianza o regresións. Internet é dende fai anos un gran almacén de datos de moi diverso tipo, que actualmente atópase en constante crecemento. O mesmo ocorre coas redes sociais. Dende a súa creación, non fixeran máis que expandirse expoñencialmente cada ano, recollendo nas súas bases de datos multitude de información referente ós usuarios que as utilizan. É por isto que xa moitas empresas e organizacións adícanse cada vez máis a elaborar memorias sobre a información que se atopa no internet e as redes sociais, co obxectivo de obter datos susceptibles para a súa análise e procesamento.es_ES
dc.description.abstract[Abstract]: Statistics, as mathematics have lots of aplications which use as an economic analyze tool results very valious. The aplication that this project is refering to is not other than the marketing research. There are amounts of techniques that are used on this area, from the easiest, like elaborating medians or frecuency tables to the most complex ones, as clusters, variance analysis or regresions. Internet is, since a couple of years ago a great database of different types of information, and nowadays is constantly growing. The same conclusion is aplicated to the Social Networks. Since their creation, It's been growing exponencially every year , taking into their databases lots of information of the users of this tool. This reason is the answer to the question of why lots of bussines and organisations are keen to develope and elaborate memories about the information that we look for on the internet and the social networks, with the objective of obtain suceptible data for their analysis and procedure.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectEstadísticaes_ES
dc.subjectInvestigación de mercadoses_ES
dc.subjectRedes socialeses_ES
dc.subjectInternetes_ES
dc.subjectTwitteres_ES
dc.subjectAnálisis de sentimientoes_ES
dc.subjectEstatísticaes_ES
dc.subjectRedes sociaises_ES
dc.subjectAnalise de sentimentoes_ES
dc.subjectStatisticses_ES
dc.subjectMarketing researches_ES
dc.subjectSocial mediaes_ES
dc.subjectSentiment analysises_ES
dc.titleTécnicas estadísticas aplicadas a redes rociales y análisis de sentimiento: el caso Volkswagenes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.ECO). Economía. Curso 2015/2016


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem