Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas
  • Traballos académicos (ETSNM)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas
  • Traballos académicos (ETSNM)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Medidas para la reducción de gases contaminantes en motores marinos

Thumbnail
Ver/abrir
PenaAleman_Humberto_TFG_2016.pdf.pdf (2.356Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/17745
Coleccións
  • Traballos académicos (ETSNM) [94]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Medidas para la reducción de gases contaminantes en motores marinos
Autor(es)
Peña Alemán, Humberto
Director(es)
Antelo González, Felipe
Data
2016
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas
Descrición
Traballo fin de grao (UDC.ETSNEM). Tecnoloxías Mariñas. Enerxía e Propulsión. Curso 2016/2017
Resumo
[Resumen] Las emisiones provenientes de los buques representan el 3% del total de la industria y van en aumento. La exposición a estos tóxicos causa problemas cardiovasculares y respiratorios. A través de la liberación de gases de efecto invernadero (GHG) la industria naval contribuye al cambio climático. Se han ofrecido múltiples soluciones a los armadores para cumplir con las cada día más exigentes normativas. Para contrarrestar los GHG, se construyen motores más eficientes y mejores diseños de propulsores. El uso de combustibles de bajo contenido en azufre, gas natural y torres de lavado (scrubbers) para los gases son algunas opciones para hacer frente a las lluvias ácidas.
 
[Abstract ] Shipping emissions represent 3% of the world’s air emissions and the industry’s share is increasing. Exposure to toxic emissions cause cardiovascular and respiratory diseases. Through the release of greenhouse gases (GHG), the industry also contributes to climate change. A number of solutions will enable ship owners to comply with the more stringent regulations. To tackle GHG emissions, fuel-efficient engines and propelling systems are the most promising technologies. Lowsulphur fuel, liquid natural gas, and scrubbers will be three options for compliance with regulations governing sulphur oxide emissions.
 
[Resumo ] As emisións que veñen dos buques representan o 3% do total da industria e van en aumento. A exposición a estes tóxicos causa problemas cardiovasculares e respiratorios. A industria naval libera grandes cantidades de gases de efecto invernadoiro (GHG) que contribúen significativamente ó cambio climático. Para facer fronte ós GHG constrúense motores mais eficientes xunto con novos propulsores. A utilización de combustibles de baixo contido en azufre, o gas natural ou as torres de lavado (scrubbers) para os gases de escape son algunhas das opcions que poden reducir as chuvias ácidas.
 
Palabras chave
Motores marinos
Gas natural
Combustión
Polución del aire
Liberación de gases
Medio ambiente
 
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións