Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorAntelo González, Felipe
dc.contributor.authorQueijo Fraga, Adrián
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinases_ES
dc.date.accessioned2016-09-08T10:28:45Z
dc.date.available2016-09-08T10:28:45Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/17265
dc.description.abstract[Resumen]Las normas internacionales para la reducción de la contaminación atmosférica por parte de los motores marinos son cada vez más estrictas. Esto ha llevado a los fabricantes de los motores marinos lentos a buscar combustibles alternativos. En este trabajo se muestran las modificaciones que han sufrido estos motores a lo largo del tiempo y, al final del mismo, se ha calculado la variación de los costes de operación de un buque en cuanto a consumo de combustible se refiere.es_ES
dc.description.abstract[Resumo]As normas internacionais para a redución da contaminación atmosférica por parte dos motores mariños son cada vez máis estritas. Isto provocou que os fabricantes dos motores mariños lentos a buscar combustibles alternativos. Neste traballo móstranse as modificacións que sufriron estes motores ó longo do tempo e, ó final do mesmo, calculouse a variación dos custos de operación dun buque en canto a consumo de combustible se refire.es_ES
dc.description.abstract[Abstract]The emissions levels allowed for marine engines are been reduced by international regulations. This has led low speed engines manufacturing to search alternative fuels. At this research are shown the changes which have been made on marine engines for the last century and, on the last point, it has been quantified the cost connected with the increase of fuel consumed by dual fuel engineses_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectMotores marinoses_ES
dc.subjectCombustibleses_ES
dc.subjectMotores diéseles_ES
dc.subjectContaminación atmosféricaes_ES
dc.subjectMotores dualeses_ES
dc.subjectGas naturales_ES
dc.titleIngeniería marina: comparativa entre motores diésel y de gas natural para propulsión marinaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.ETSNEM). Tecnoloxías Mariñas.Enerxía e Propulsión. Curso 2015/2016.


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem