A educación en valores na Institución Libre de Ensinanza en España: ética e estética
View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/16952
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-CompartirIgual 4.0 España
Collections
Metadata
Show full item recordTitle
A educación en valores na Institución Libre de Ensinanza en España: ética e estéticaAlternative Title(s)
Values education in the Institución Libre de Ensinanza in Spain: ethics and aestheticsAuthor(s)
Date
2015Citation
Bolaño Amigo, M. (2015). A educación en valores na Institución Libre de Ensinanza en España: ética e estética. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 18-19, 129-144. https://doi.org/10.17979/srgphe.2015.18-19.0.4046
Abstract
[Resumo] A Institución Libre de Ensinanza, movemento de renovación pedagóxica que maior pegada deixou sentir no contexto español do século XX, outorgou á ética un valor educativo preeminente. Na base da educación en valores que a ILE procurou encóntrase a estética, cultivada de forma primordial mediante o coidado da natureza, as excursións, a educación física, os traballos manuais e a ensinanza artística e musical. [Abstract] The Institución Libre de Ensinanza, educational reform movement that had higger influences in twentieth century Spanish context, gave ethics a prominent educational value. On the base of values education that ILE sought is aesthetics, so primordial cultivated by care of nature, excursions, physical education, crafts and artistic and musical education
Keywords
Institución Libre de Ensinanza
Educación en valores
Etica
Estética
Moral
Institución Libre de Ensinanza
Values education
Ethics
Aesthetics
Moral
Educación en valores
Etica
Estética
Moral
Institución Libre de Ensinanza
Values education
Ethics
Aesthetics
Moral
Editor version
Rights
Atribución-CompartirIgual 4.0 España
ISSN
1138-5863