Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorVázquez Otero, Alba María
dc.contributor.advisorMovilla Fernández, María Jesús
dc.contributor.authorZas Abeijón, Lidia
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Ciencias da Saúdees_ES
dc.date.accessioned2016-05-30T11:25:54Z
dc.date.available2016-05-30T11:25:54Z
dc.date.issued2015-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/16882
dc.description.abstract[Resumen] INTRODUCCIÓN La Atención Temprana ofrece las intervenciones necesarias para potenciar el bienestar de los niños de 0 a 6 años con trastornos en el desarrollo, o con riesgo de padecerlos. Los terapeutas ocupacionales detectan las dificultades que alteran el desempeño ocupacional de los niños y las abordan, a través del juego. El proceso de alta es un momento importante para las familias, y la continuidad del servicio de Terapia Ocupacional suele verse afectada debido a la escasez de recursos de características similares para niños mayores de 6 años. Es necesario tener en cuenta las percepciones de las familias para poder mejorar la calidad de la atención en este proceso. OBJETIVO El objetivo general es explorar las percepciones que tienen las familias sobre el proceso de alta en el servicio de Terapia Ocupacional de Atención Temprana. METODOLOGÍA El estudio se llevará a cabo mediante metodología cualitativa con un enfoque fenomenológico. Para la recogida de datos, la técnica principal será la entrevista semiestructurada. Los participantes del estudio serán las familias de niños que están en proceso de alta de Terapia Ocupacional en la Unidad de Atención Temprana de Santiago de Compostela y en la Unidad de Atención Temprana de Ferrol.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] INTRODUCIÓN A Atención Temperá ofrece as intervencións necesarias para potenciar o benestar dos nenos de 0 a 6 anos con trastornos no desenvolvemento, ou con risco de padecelos. Os terapeutas ocupacionais detectan as dificultades que alteran o desempeño ocupacional dos nenos e abórdanas, a través do xogo. O proceso de alta é un momento importante para as familias, e a continuidade do servizo de Terapia Ocupacional adoita verse afectada debido á escaseza de recursos de características similares para nenos maiores de 6 anos. É necesario ter en conta as percepcións das familias para poder mellorar a calidade da atención neste proceso. OBXECTIVO O obxectivo xeral é explorar as percepcións que teñen as familias sobre o proceso de alta no servizo de Terapia Ocupacional de Atención Temperá. METODOLOXÍA O estudo levarase a cabo mediante metodoloxía cualitativa cun enfoque fenomenolóxico. Para a recollida de datos, a técnica principal será a entrevista semiestruturada. Os participantes do estudo serán as familias de nenos que están en proceso de alta de Terapia Ocupacional na Unidade de Atención Temperá de Santiago de Compostela e na Unidade de Atención Temperá de Ferrol.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] INTRODUCTION Early attention offers the necessary interventions to enhance the well- being of children 0-6 years with developmental disorders, or at risk of suffering them. Occupational therapists detect the difficulties that alter the occupational performance of children and dealing them through the game. The discharge process is an important moment for families, and the continuity of the occupational therapy service tends to be affected due to the scarcity of resources with similar characteristics for children older than 6 years. It is necessary to take into account the perceptions of families in order to improve the quality of care in this process. OBJECTIVE The overall objective is to explore the perceptions families about the discharge process in the service of Occupational Therapy of early attention. METHODOLOGY The study will be conducted using qualitative methodology with a phenomenological approach. For the data collection, the main technique will be the semi-structured interview. The participants in the study will be the families of children who are in process of discharge at the Occupational Therapy unit, in early attention unit of Santiago de Compostela and early attention unit of Ferrol.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectTerapia ocupacionales_ES
dc.subjectAtención tempranaes_ES
dc.subjectContinuidades_ES
dc.subjectPercepciónes_ES
dc.subjectFamiliaes_ES
dc.subjectAtención temperáes_ES
dc.subjectContinuidadees_ES
dc.subjectDischargees_ES
dc.subjectOccupational therapyes_ES
dc.subjectEarly attentiones_ES
dc.subjectContinuityes_ES
dc.subjectPerceptiones_ES
dc.subjectFamilyes_ES
dc.titlePercepción de las familias de los niños que acuden a atención temprana sobre el proceso de alta en terapia ocupacionales_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.FCS). Terapia ocupacional. Curso 2014/2015.


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem