Antecedentes da psicoloxía infantil en Galicia: a Sección de Pedagoxía e o Laboratorio de Psicotecnia do Seminario de Estudos Galegos
![Thumbnail](/dspace/bitstream/handle/2183/16824/SAR_2013_17_art_7.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/16824Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Antecedentes da psicoloxía infantil en Galicia: a Sección de Pedagoxía e o Laboratorio de Psicotecnia do Seminario de Estudos GalegosTítulo(s) alternativo(s)
Historical Background of Child Psychology in Galicia: The Education Section and Psychotechnical Laboratory of the Seminar of Galician StudiesAutor(es)
Data
2013Cita bibliográfica
García Soto, X. R. (2014). Antecedentes da psicoloxía infantil en Galicia: A Sección de Pedagoxía e o Laboratorio de Psicotecnia do Seminario de Estudos Galegos. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 17, 113-144. https://doi.org/10.17979/srgphe.2013.17.0.4092
Resumo
[RESUMO] O Seminario de Estudos Galegos fundouse en 1923 coa intención de dotar a Galicia dunha institución de investigación multidisciplinar, capaz de abranguer todas as áreas de coñecemento. Un dos seus obxectivos foi promover a renovación da educación mediante a investigación. Con esta fin, en 1933 e 1934 establecéronse a Sección de Pedagoxía e o Laboratorio de Psicotecnia. Aínda que a súa actividade detívose co golpe de Estado de 1936, pode considerarse o momento inicial da psicoloxía escolar e infantil en Galicia. Este artigo presenta as ideas e realizacións da Sección de Pedagoxía e o Laboratorio de Psicotecnia [ABSTRACT] The Seminar of Galician Studies was established in 1923 for the purpose of providing Galicia with a multidisciplinary institution of research, able to encompass all areas of knowledge. One of its aims was to promote educational renewal through research. With this aim in mind, the Education Section and the Psychotechnical Laboratory were established in 1933 and 1934, respectively. Although the activity of these departments were discontinued with the coup d’etat of 1936, this initiative may be considered the starting point of child and school psychology in Galicia. This paper presents the ideas and achievements of the Education Section and the Pychotey chnical Laboratory
Palabras chave
Historia da psicoloxía
Psicoloxía infantil
Desenvolvemento da linguaxe
Psicoloxía escolar
Galicia
History of psychology
Child psychology
Language development
School psychology
Galicia
Psicoloxía infantil
Desenvolvemento da linguaxe
Psicoloxía escolar
Galicia
History of psychology
Child psychology
Language development
School psychology
Galicia
Versión do editor
ISSN
1138-5863