REV - Sarmiento - Nº 17, 2013
Envíos recientes
-
Do gobernar es poblar ao educar es argentinizar: emigrantes e educación na Arxentina finisecular
(Universidade da Coruña, 2013)[Resumo] A poboación que forma a Arxentina finisecular é un aluvión de culturas, linguas e influencias ideolóxicas que a estrutura política do novo Estado pretende uniformar e consolidar baixo un sentimento identitario que ... -
Antecedentes da psicoloxía infantil en Galicia: a Sección de Pedagoxía e o Laboratorio de Psicotecnia do Seminario de Estudos Galegos
(Universidade da Coruña, 2013)[RESUMO] O Seminario de Estudos Galegos fundouse en 1923 coa intención de dotar a Galicia dunha institución de investigación multidisciplinar, capaz de abranguer todas as áreas de coñecemento. Un dos seus obxectivos foi ... -
De misiones coloniales a escuelas republicanas: Instituciones educativas en el norte de México, 1767-1835
(Universidade da Coruña, 2013)[RESUMEN] En 1821 México obtuvo su independencia de España y tres años después se estableció una república federal. Cada estado de la federación asumió como su deber la promoción de escuelas públicas en todos los pueblos. ... -
Oralidade e escrita na cultura popular: os calendarios impresos como mediación e transición cara a cultura escrita e urbana
(Universidade da Coruña, 2013)[RESUMO] O avance na consolidación do modelo económico capitalista esixía racionalizar a medida do tempo nos diferentes territorios europeos, tanto para o fomento da productividade económica, como para o ‘disciplinamento’ ... -
Factores de discriminación de xénero na escola no contexto da globalización: aprender en relación como práctica contra a violencia e os estereotipos
(Universidade da Coruña, 2013)[RESUMO] O fortalecemento do proceso de globalización ten sido posible en confluencia co apoio do sistema educativo cando este asume unha posición na que a hexemonía patriarcal é a norma, e as actitudes e comportamentos ...