Listar REV - Sarmiento - Nº 17, 2013 por data de publicación
Mostrando ítems 1-20 de 29
-
O espazo histórico-educativo lusobrasileiro
(Universidade da Coruña, 2013) -
Factores de discriminación de xénero na escola no contexto da globalización: aprender en relación como práctica contra a violencia e os estereotipos
(Universidade da Coruña, 2013)[RESUMO] O fortalecemento do proceso de globalización ten sido posible en confluencia co apoio do sistema educativo cando este asume unha posición na que a hexemonía patriarcal é a norma, e as actitudes e comportamentos ... -
Feminismo e xénero na literatura infantil e xuvenil galega: unha análise a partir dos personaxes de mulleres
(Universidade da Coruña, 2013)[Resumo] O feminismo foi un elemento clave para a transformación dos modelos de nenas e de mulleres que aparecían na literatura infantil e xuvenil. Sendo este ámbito de produción iteraria o primeiro que incide na formación ... -
Julio Ruiz Berrio: Memoria do traballo compartido en dous tempos
(Universidade da Coruña, 2013) -
A História da Educação em Portugal, 2011-2013
(Universidade da Coruña, 2013) -
In Memoriam Julio Ruiz Berrio
(Universidade da Coruña, 2013) -
A educación nos Paises Baixos nos anos 30 do século XIX: informes e textos de Ramón de la Sagra
(Universidade da Coruña, 2013) -
O mito do éxito escolar das rapazas
(Universidade da Coruña, 2013)[Resumo] A aparente igualdade entre rapazas e rapaces nas aulas oculta camiños históricos diferentes, marcados por relacións de xénero desiguais, que persisten nelas de forma sutil. Baixo a sospeita de que tras o discurso ... -
Do gobernar es poblar ao educar es argentinizar: emigrantes e educación na Arxentina finisecular
(Universidade da Coruña, 2013)[Resumo] A poboación que forma a Arxentina finisecular é un aluvión de culturas, linguas e influencias ideolóxicas que a estrutura política do novo Estado pretende uniformar e consolidar baixo un sentimento identitario que ... -
Lembranza de Julio
(Universidade da Coruña, 2013) -
Julio Ruiz Berrio. Camiños transitados xuntos
(Universidade da Coruña, 2013) -
Movemento feminista e educación en Galiza: 1970-1990
(Universidade da Coruña, 2013)[RESUMO] Co obxectivo de contribuír á reflexión sobre os espazos e ámbitos de relacións sociais vinculados coa educación e as lóxicas destinadas á transformación de modelos e contidos relacionados coa aprendizaxe, neste ... -
A educación das mulleres no século XIX: exclusión, dependencia e autonomía
(Universidade da Coruña, 2013)[RESUMO] As mulleres quedaron excluídas inicialmente do sistema de instrución pública ideado polo liberalismo español. A exclusión inicial dará paso a unha inclusión parcial, orientada a formar as nenas para o desempeño ... -
Antecedentes da psicoloxía infantil en Galicia: a Sección de Pedagoxía e o Laboratorio de Psicotecnia do Seminario de Estudos Galegos
(Universidade da Coruña, 2013)[RESUMO] O Seminario de Estudos Galegos fundouse en 1923 coa intención de dotar a Galicia dunha institución de investigación multidisciplinar, capaz de abranguer todas as áreas de coñecemento. Un dos seus obxectivos foi ... -
De misiones coloniales a escuelas republicanas: Instituciones educativas en el norte de México, 1767-1835
(Universidade da Coruña, 2013)[RESUMEN] En 1821 México obtuvo su independencia de España y tres años después se estableció una república federal. Cada estado de la federación asumió como su deber la promoción de escuelas públicas en todos los pueblos. ... -
Oralidade e escrita na cultura popular: os calendarios impresos como mediación e transición cara a cultura escrita e urbana
(Universidade da Coruña, 2013)[RESUMO] O avance na consolidación do modelo económico capitalista esixía racionalizar a medida do tempo nos diferentes territorios europeos, tanto para o fomento da productividade económica, como para o ‘disciplinamento’ ... -
Sánchez de Madariaga, E. (Ed.) (2012). Las maestras de la República. Madrid: Catarata.
(Universidade da Coruña, 2013)