Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorFernández Troyano, Leonardo
dc.contributor.advisorGonzález-Fonteboa, Belén(Titora)
dc.contributor.authorGarcía Lozano, Vanesa M.
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Departamento de Métodos Matemáticos e de Representaciónes_ES
dc.date.accessioned2016-03-10T18:05:58Z
dc.date.available2016-03-10T18:05:58Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/16314
dc.description.abstract[Resumo] A enxeñería de camiños é una rama da técnica cuxa aplicación práctica é básica para o benestar dun país. As infraestructuras contribúen ao desenvolvemento e ó fomento dun territorio, a través do establecemento das vías de comunicación. En tempos de guerra, o seu valor mantense ademáis, pola importancia estratéxica que adquiere, ó resultar fndamentais para garantir os transportes tanto civís como militares. No periodo da guerra civil española, as infraestructuras terrestres, polo seu papel clave, foron obxeto de destrucción como resultado de operacións tácticas. Por outro lado, a enxeñería tivo de porse ó servicio da guerra para realizar as reparación e reconstrucción necesarias dentro das accións militares e tamén civís. Na tese trátase de presentar a influencia que a área da enxeñería civil tivo neste contexto. A partires da análise previa da organización que desenrolaron cada un dos contendentes neste campo, preséntase a evolución das infraestructuras terrestres, as estradas e os ferrocarrís en dito periodo. Os elementos destas infraestructuras que resultaron máis afectados por ser os máis vulnerables, foron as pontes. Para iso descríbense as destruccións que sufriron xunto coas reconstruccións máis características.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] La ingeniería de caminos es una rama de la técnica cuya aplicación práctica resulta básica para el bienestar de un país. Las infraestructuras contribuyen al desarrollo y al fomento de un territorio, a través del establecimiento de vías de comunicación. En tiempos de guerra su valor se mantiene además, por la importancia estratégica que adquieren, al resultar fundamentales para garantizar los transportes tanto civiles como militares. En el periodo de la guerra civil española, las infraestructuras terrestres, por su papel clave, fueron objeto de destrucción como resultado de operaciones tácticas. Por otro lado, la ingeniería hubo de ponerse al servicio de la guerra para realizar las reparaciones y reconstrucciones necesarias dentro de las acciones militares y también civiles. En esta tesis se trata de presentar la influencia que el área de la ingeniería civil tuvo en este contexto. A partir del análisis previo de la organización que desarrollaron cada uno de los contendientes en este campo, se presenta la evolución de las infraestructuras terrestres, las carreteras y los ferrocarriles, en dicho periodo. Los elementos de estas infraestructuras que resultaron más afectados, por ser los más vulnerables, fueron los puentes. Para ello se detallan las destrucciones que sufrieron junto con las reconstrucciones más características.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Civil engineering is a technical area which practical aplication is essential for the progress of a country. Infrastructures contribute to the regional development and promotion, through the implementation of communication networks. During a war, this value is maintained in addition for the estrategical importance, due to the fact that they are essential to guarantee civil and militar transport. During the Spanish Civil War, infrastructures were destroyed as result of tactical operations. On the other hand, engineering had to serve war interests to repair and rebuild within militar operations. This thesis deal with the influence of the civil engineering in this context. From the previous analysis of the organization developed for each side, the evolution of the roads and railways is shown for this period. The bridges were the elements of these infrastructures more affected. So the destructions and reconstructions they suffered are described.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectObras públicas-España-19º sigloes_ES
dc.subjectIngeniería civil-España-Historia-Guerra civil, 1936-1939es_ES
dc.subjectDestrucción y reconstrucciónes_ES
dc.subjectObras públicas-España-Guerra civil, 1936-1939es_ES
dc.subjectPuentes-Conservación y restauración-España-20ºsigloes_ES
dc.titleLa ingeniería de caminos durante la Guerra Civil española: destrucción y reconstrucción de puenteses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem