Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Facultade de Ciencias da Comunicación
  • Investigación (FCOM)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Facultade de Ciencias da Comunicación
  • Investigación (FCOM)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Televisión social, su potencial como medio publicitario en el mercado español

Thumbnail
View/Open
Quintas_Froufe_Natalia_2014_Television_social_medio_publicitario.pdf (294.6Kb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/16165
Licencia Creative Commons: Reconocimiento – NoComercial – Sin ObraDerivada (by-nc-nd)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Licencia Creative Commons: Reconocimiento – NoComercial – Sin ObraDerivada (by-nc-nd)
Collections
  • Investigación (FCOM) [208]
Metadata
Show full item record
Title
Televisión social, su potencial como medio publicitario en el mercado español
Alternative Title(s)
Social Television, Its Potential as an Advertising Media in the Spanish Market
Author(s)
Quintas-Froufe, Natalia
González-Neira, Ana
Date
2014
Citation
Quintas-Froufe, N., & González-Neira, A. (2014). Televisión social, su potencial como medio publicitario en el mercado español. Telos, 99, 1-8.
Abstract
[Resumen]: La televisión social, surgida de la interacción de las redes sociales y los contenidos televisivos, abre nuevas posibilidades para el desarrollo de estrategias publicitarias. El objetivo de este artículo es valorar la integración de la publicidad en el nuevo escenario que supone la televisión social.
 
[Abstract]: Social TV, a recent phenomenon produced by the interaction of social networks and television content, opens new possibilities for the development of advertising strategies. The goal of this article is to assess the integration of advertising in the new scenario of social TV.
 
Keywords
Audiencia social
Twitter
Segunda pantalla
Publicidad digital
Social audience
Twitter
Second screen
Digital advertising
 
Editor version
https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=4955685
Rights
Licencia Creative Commons: Reconocimiento – NoComercial – Sin ObraDerivada (by-nc-nd)
 
Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
 
ISSN
0213-084X

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback