Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Escola Internacional de Doutoramento (EIDUDC)
  • Teses de doutoramento
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Escola Internacional de Doutoramento (EIDUDC)
  • Teses de doutoramento
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

La promoción de destinos turísticos termales a través de los medios sociales: análisis del caso de los balnearios de Galicia y del norte de Portugal

Thumbnail
Ver/abrir
SanchezAmboage_Eva_TD_2015.pdf (8.139Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/16081
Coleccións
  • Teses de doutoramento [2227]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
La promoción de destinos turísticos termales a través de los medios sociales: análisis del caso de los balnearios de Galicia y del norte de Portugal
Autor(es)
Sánchez-Amboage, Eva
Director(es)
Juanatey Boga, Óscar
Martínez, Valentín Alejandro
Data
2015
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Departamento de Socioloxía e Ciencia Política da Administración
Resumo
[Resumen] Tal y como en la última década del siglo pasado comentaba Nicholas Negroponte, en su obra, El Mundo Digital, la tecnología, unida a la ciencia, han producido en los últimos decenios cambios claramente perceptibles en nuestra forma de vivir y de entender la realidad. Las Tecnologías de la Información y Comunicación (TICs), ha contribuido, de forma positiva, a la recuperación y desarrollo de la actividad balnearia en los últimos tiempos. En este sentido, y dentro de las TICs, el importante avance de la Web 2.0 y los Medios Sociales, ha constituido un canal fundamental en la promoción e impulso de las empresas turísticas en general y de los establecimientos termales en particular. La presente investigación tiene como propósito estudiar el uso de los Medios Sociales como herramienta de promoción del Turismo Termal de la eurorregión Galicia-Norte de Portugal, a través de los balnearios que se encuentran en funcionamiento en el año 2015, en este territorio. Para alcanzar este objetivo general se plantean cuatro objetivos específicos: a)Analizar la situación actual de los balnearios de Galicia y Norte de Portugal; b) Conocer la opinión de los responsables de los balnearios sobre los Medios Sociales como medio de promoción para su empresa; c) Estudiar la promoción de los balnearios indicados en los Medios Sociales y finalmente, e) Detectar posibles similitudes y diferencias entre los establecimientos termales en cuanto a su promoción en los Medios Sociales. Las entrevistas estructuradas a los responsables de los balnearios indicados, y el análisis documental en los Medios Sociales en los que están presentes, han sido las técnicas empleadas para extraer la información necesaria de esta investigación. Es necesario destacar además el uso de dos herramientas, por un lado Fanpage Karma, utilizada para facilitar la observación en los Medios Sociales, y MAXQDA 2011 empleada principalmente en el análisis cualitativo de las entrevistas.
 
[Resumo] Tal e como na última década do século pasado comentaba Nicholas Negroponte na súa obra, El Mundo Digital, a tecnoloxía, unida á ciencia, produciron nos últimos decenios cambios claramente perceptibles na nosa forma de vivir e de entender a realidade. As Tecnoloxías da Información e Comunicación (TICs), contribuíron de forma positiva á recuperación e desenvolvemento da actividade balnearia nos últimos tempos. Neste sentido, e dentro das TICs, o importante avance da Web 2.0 e dos Medios Sociais, constituíron unha canle fundamental na promoción e impulso das empresas turísticas en xeral e dos establecementos termais en particular. A presente investigación ten como propósito estudar o uso dos Medios Sociais como ferramenta de promoción do Turismo Termal da eurorrexión Galicia-Norte de Portugal, a través dos balnearios que se encontran en funcionamento no ano 2015 neste territorio. Para acadar este obxectivo xeral formúlanse catro obxectivos específicos: a) Analizar a situación actual dos balnearios de Galicia e Norte de Portugal; b) Coñecer a opinión dos responsables dos balnearios sobre os Medios Sociais como medio de promoción para a súa empresa; c) Estudar a promoción dos balnearios indicados nos Medios Sociais e, finalmente, e) Detectar posibles similitudes e diferenzas entre os establecementos termais en canto á súa promoción nos Medios Sociais. As entrevistas estruturadas realizadas aos responsables dos balnearios indicados, e a análise documental nos Medios Sociais nos que están presentes, foron as técnicas empregadas para extraer a información necesaria para esta investigación. É necesario destacar ademais o uso de dúas ferramentas, por un lado Fanpage Karma, utilizada para facilitar a observación nos Medios Sociais, e MAXQDA 2011, empregada principalmente na análise cualitativa das entrevistas.
 
[Abstract] As the author of The Digital World, Nicolas Negroponte, wrote at the end of the past century, technology, together with science, has produced clearly perceptible changes in the way we live and understand reality in the last decades. The Information Communication Technologies (ICT), have contributed positively to the recovery and development of spas in recent times. In this sense, and within ICTs, the breakthrough of the Web 2.0 and Social Media has been a key promotion channel of tourism enterprises, and thermal baths in particular. This research aims to study the use of Social Media as a tool to promote Thermal Tourism in Galicia-North of Portugal, through spas that are in operation in 2015 in this territory. To achieve this goal we specify four objectives: a) To analyze the current situation of spas in Galicia and northern Portugal; b) To learn the opinion of those responsible for the operation of the spas about Social Media as a means to promote their company; c) To evaluate the promotion of the spas listed in the Social Media and finally, e) To detect possible similarities and differences between the thermal establishments in their promotion in Social Media. The techniques used to obtain the necessary information include structured interviews with managers of spas and an analysis of the Social Media. It is also important to note the use of two tools to deal with the information. On one hand, Fanpage Karma, used to facilitate the Social Media observations. On the other, MAXQDA 2011, mainly used in the qualitative analysis of the interviews.
 
Palabras chave
Balnearios-Portugal
Balnearios-Galicia
Turismo-Marketing en internet
Balnearios-Marketing en internet
 
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenido

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións