Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorCancelo López, Pablo
dc.contributor.advisorBarros-Grela, Eduardo
dc.contributor.authorToro Cacharrón, Xacobo Raúl de
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Instituto Universitario de Estudios Irlandeses Amergines_ES
dc.date.accessioned2016-01-20T17:52:52Z
dc.date.available2016-01-20T17:52:52Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/15892
dc.description.abstract[Resumo]Os obxectivos da tese son buscar un método efectivo e asequible para a creación de vídeos didácticos e investigar o comportamento e interacción de alumnos de secundaria de ciencias ante materiais didácticos interactivos dixitais. Deseñáronse e se desenvolveron dezaseis unidades didácticas interactivas con explicacións en hipervídeo usando Articulate Storyline co fin de analizar o uso destes trazos. Os alumnos accederon aos materiais online desde os seus ordenadores de clase. A súa interacción, comportamento e uso gardouse en video utilizando a técnica de gravado de pantalla do ordenador (screencasting). Estes vídeos codificáronse usando Noldus Observer 12.5, e a análise dos datos revela que os alumnos en xeral seguen pautas marcadas polo profesor, aprecian a súa presenza online, e interactúan cos materiais seguindo varias pautas: preferencia ante outros formatos da presenza do profesor en vídeo, uso frecuente dos cuestionarios ofrecidos e visualización de materiais complementarios. Observáronse dous patróns de uso, un de xeito “ordenado” e outro “desordenado”. En conclusión, intentouse demostrar que o proceso elixido na vídeoproducción foi efectivo e que empregar CAI no proceso de ensino-aprendizaxe é motivador e recomendable para o seu emprego dentro e fóra do aula.es_ES
dc.description.abstract[Resumen]Los objetivos de la tesis son buscar un método efectivo y asequible para la creación de vídeos didácticos e investigar el comportamiento e interacción de alumnos de secundaria de ciencias ante materiales didácticos interactivos digitales. Se diseñaron y desarrollaron dieciséis unidades didácticas interactivas con explicaciones en hipervídeo usando Articulate Storyline con el fin de analizar el uso de estos rasgos. Los alumnos accedieron a los materiales online desde sus ordenadores de clase. Su interacción, comportamiento y uso se guardó en video utilizando la técnica de grabado de pantalla del ordenador (screencasting). Estos vídeos se codificaron usando Noldus Observer 12.5, y el análisis de los datos revela que los alumnos en general siguen pautas marcadas por el profesor, aprecian su presencia online, e interactúan con los materiales siguiendo varias pautas: preferencia ante otros formatos de la presencia del profesor en vídeo, uso frecuente de los cuestionarios ofrecidos, y visualización de materiales complementarios. Se observaron dos patrones de uso, uno de manera “ordenada” y otra “desordenada”. En conclusión, se ha intentado demostrar que el proceso elegido en la vídeoproducción fue efectivo y que emplear CAI en el proceso de enseñanza-aprendizaje es motivador y recomendable para su empleo dentro y fuera del aula.es_ES
dc.description.abstract[Abstract]The objectives of this thesis are to seek an effective and affordable method for the creation of educational videos and to investigate the behavior towards and interaction of secondary science students with digital interactive learning materials. There were designed and developed within sixteen interactive lesson plans with explanations through hypervideo using Articulate Storyline in order to analyze the use of these features. Students accessed these online materials with their classroom computers. Their interaction, behavior and use was saved in video using the technique of screencasting. These videos were coded using Noldus Observer 12.5, and the analysis of data reveals that students generally follow guidelines set by the teacher, appreciate its online presence, and interact with materials following several guidelines: preference over other formats of the presence of the teacher on video, frequent use of the questionnaires offered, and visualization of extra materials. Two patterns of use were observed: "orderly" and "disorderly". To summarize, It was attempted to show that the video production process was effective and the use of CAI in the teaching-learning process is engaging and recommended for its use both inside and outside the classroom.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsReconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.subjectCiencias naturales-Estudio y enseñanza(Secundaria)-Métodos audiovisualeses_ES
dc.subjectTecnología educativaes_ES
dc.subjectEnseñanza-Innovacioneses_ES
dc.subjectCAI
dc.subjectHypervideo
dc.subjectVideo production
dc.subjectScreencasting
dc.subjectTIC
dc.subjectData logging
dc.subjectSecondary school
dc.titleE-learning en la enseñanza secundaria: comportamientos, interacciones y actitudes de los alumnos de las ciencias naturales a través de las nuevas tecnologíases_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem