Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Xornada Universitaria Galega en Xénero (XUGeX)
  • Xornada Universitaria Galega en Xénero, XUGeX (2ª. 2014. Ferrol)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Xornada Universitaria Galega en Xénero (XUGeX)
  • Xornada Universitaria Galega en Xénero, XUGeX (2ª. 2014. Ferrol)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Violencia simbólica na dirección escolar

Thumbnail
Ver/abrir
XUGEX_2014_art_27.pdf (171.1Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/15830
Coleccións
  • Xornada Universitaria Galega en Xénero, XUGeX (2ª. 2014. Ferrol) [42]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Violencia simbólica na dirección escolar
Autor(es)
Pérez-Varela, Noelia
Data
2014
Cita bibliográfica
II Xornada Universitaria Galega en Xénero, XUGeX: roles de xénero nun mundo globalizado. Edición a cargo de Ana Jesús López Díaz, Anabel González Penín, Eva Aguayo Lorenzo. Universidade da Coruña, 2014, 124-127. ISBN: 978-84-9749-599-8
Resumo
[RESUMO]Esta comunicación recompila parte dos resultados dun traballo inédito titulado “A dirección escolar en feminino: percepción dos factores que interveñen no acceso e desempeño de postos directivos en centros de ensino secundario” nas que se analizaron, entre outras cuestións, determinadas actitudes vinculadas a prexuízos de xénero coas que as directoras de seis centros de ensinanza media de Galicia se teñen que enfrontar na súa rutina laboral, o cal aumenta a dificultade do seu traballo. Considerouse que o enfoque apropiado para aprender e indagar o máximo posible sobre este fenómeno era o estudo multicaso instrumental (Stake, 2006), grazas ó cal se puido ter un coñecemento directo sobre as súas vivencias no exercicio do seu labor directivo. Adiantándonos ós resultados que se presentarán nas vindeiras liñas, é preciso sinalar que as directoras entrevistadas declararon enfrontarse a unha serie de trabas que a pesar de estar revestidas dun carácter aparentemente inocuo, afianzan as expectativas sobre o que se considera característico de mulleres e varóns á fronte de cargos de responsabilidade
Palabras chave
Directoras
Expectativas discriminatorias
Rituais de exclusión
Estudo multicaso instrumental
 
ISBN
978-84-9749-599-8

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións