Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas del RUC
    • FAQ
    • Derechos de autor
    • Más información en INFOguías UDC
  • Listar 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Fecha de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Ayuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Español 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Xornada Universitaria Galega en Xénero (XUGeX)
  • Xornada Universitaria Galega en Xénero, XUGeX (2ª. 2014. Ferrol)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Xornada Universitaria Galega en Xénero (XUGeX)
  • Xornada Universitaria Galega en Xénero, XUGeX (2ª. 2014. Ferrol)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Violencia simbólica na dirección escolar

Thumbnail
Ver/Abrir
XUGEX_2014_art_27.pdf (171.1Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/15830
Colecciones
  • Xornada Universitaria Galega en Xénero, XUGeX (2ª. 2014. Ferrol) [42]
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Título
Violencia simbólica na dirección escolar
Autor(es)
Pérez-Varela, Noelia
Fecha
2014
Cita bibliográfica
II Xornada Universitaria Galega en Xénero, XUGeX: roles de xénero nun mundo globalizado. Edición a cargo de Ana Jesús López Díaz, Anabel González Penín, Eva Aguayo Lorenzo. Universidade da Coruña, 2014, 124-127. ISBN: 978-84-9749-599-8
Resumen
[RESUMO]Esta comunicación recompila parte dos resultados dun traballo inédito titulado “A dirección escolar en feminino: percepción dos factores que interveñen no acceso e desempeño de postos directivos en centros de ensino secundario” nas que se analizaron, entre outras cuestións, determinadas actitudes vinculadas a prexuízos de xénero coas que as directoras de seis centros de ensinanza media de Galicia se teñen que enfrontar na súa rutina laboral, o cal aumenta a dificultade do seu traballo. Considerouse que o enfoque apropiado para aprender e indagar o máximo posible sobre este fenómeno era o estudo multicaso instrumental (Stake, 2006), grazas ó cal se puido ter un coñecemento directo sobre as súas vivencias no exercicio do seu labor directivo. Adiantándonos ós resultados que se presentarán nas vindeiras liñas, é preciso sinalar que as directoras entrevistadas declararon enfrontarse a unha serie de trabas que a pesar de estar revestidas dun carácter aparentemente inocuo, afianzan as expectativas sobre o que se considera característico de mulleres e varóns á fronte de cargos de responsabilidade
Palabras clave
Directoras
Expectativas discriminatorias
Rituais de exclusión
Estudo multicaso instrumental
 
ISBN
978-84-9749-599-8

Listar

Todo RUCComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Sugerencias