Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Anuario da Facultade de Ciencias do Traballo da Universidade da Coruña
  • REV - ACT - nº 04, 2013
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Anuario da Facultade de Ciencias do Traballo da Universidade da Coruña
  • REV - ACT - nº 04, 2013
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A responsabilidade social dos universitarios como futuros traballadores: perspectivas comparadas

Thumbnail
Ver/abrir
AFCT_2013_4_art_20.pdf (108.0Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/15495
Coleccións
  • REV - ACT - nº 04, 2013 [25]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
A responsabilidade social dos universitarios como futuros traballadores: perspectivas comparadas
Título(s) alternativo(s)
The Future Social Responsibility of University Workers: Comparative Perspectives
Autor(es)
Sánchez-Fernández, María Dolores
López Portillo, Héctor
Ibarra Torres, Kathia
Data
2013
Cita bibliográfica
Anuario da Facultade de Ciencias do Traballo da Universidade da Coruña, 2013,4:449-459.ISSN: 2173-9811
Resumo
[Resumo] O artigo que agora presentamos está enmarcado nun proxecto de investigación internacional integrado por catro universidades latinoamericanas e europeas. O seu obxectivo céntrase no estudo do papel da responsabilidade social nos plans de estudos universitarios como parte da formación, as habilidades e os coñecementos que despois os estudantes poderán trasladar aos seus futuros postos de traballo. Neste sentido, trátase de responder as preguntas sobre se e como os estudantes están preparados para asumir un rol activo do punto de vista da responsabilidade social nos seus diferentes ámbitos de actuación e na súa futura carreira profesional. O traballo de investigación realizado baséase, dunha parte, nunha metodoloxía cualitativa, mediante a recollida de datos en grupos focais; e, da outra, nunha metodoloxía cuantitativa, ao se dispor para a recollida de datos dun cuestionario en liña.
 
[Abstract] This study is part of an international research project, consisting of four Latin American Universities. The aim of this work focuses on the study of the role social responsibility develops in the curriculum, affecting students’ training, skills and knowledge, which will be transferred to future jobs. Our aim is to answer questions about whether and how students are prepared to take an active role in social responsibility, in their different working areas, and in their future careers. This research is based on two types of methodologies applied: qualitative, through data collection developing focus group; and quantitative, since an online questionnaire has been employed for data collection,
 
Palabras chave
Responsabilidade social
Grupos focais
Cuestionario
Social responsibility
Focus group
Questionnaire
 
ISSN
2173-9811

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións