Buscar
Mostrando ítems 1-4 de 4
Perception of Journalistic Content Printed on Paper and on an iPad Case Study: La Voz de Galicia
(IGI Global, 2014)
[ABSTRACT]: The introduction of digital tablets and the reduction in their price has meant that the newspaper publishing market has had to adapt itself to a new medium with a heretofore unseen different concept of design ...
Esto rompe: casos de productos en apuros y gestión de crisis
(Netibiblo, 2002)
[Resumen] Cuando se diseña un producto de aspecto extraordinario, siempre aparece alguien que augura: esto rompe. Asi justifica que no se le hubiera ocurrido a nadie antes, sobre todo a el. Si el producto sufre algun ...
Comunicación preventiva : planificación y ejecución de estrategias de información interna y externa ante situaciones de crisis
(Netbiblo, 2007)
[Resumen] La comunicacion se ha convertido en los ultimos tiempos en una pieza decisiva en las estrategias politicoeconomicas de las empresas e instituciones que interactuan en la sociedad global. Sin embargo, la imagen ...
Are there hate speeches on Spanish television?: Methodological proposal and content analysis over the 2020 year
(IGI Global, 2023)
[Abstract]: Hate speech on television is difficult to measure, partly due to the difficulty of obtaining and analyzing broadcast content. However, the spreading of those hate messages implies a high reach. For this study, ...